Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vi hade debatt på engelskan idag. Jag och tre till var för USAs sätt att stoppa terrorism. Det slutade med att jag var den ende som debatterade i mitt "lag" i princip. Josefine sa en del och Kajsa ingenting. Det som Carolina sa var att man hade fångat Usama bin Laden vilket ju är ganska fel 🙂 Men det är kul med debatter! 🙂

Men mitt lag förlorade med 5-3 när klassen fick rösta. Iofs vare väl mest kompisröster - men vi fick lärarens röst! 😊

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat
Oj, nakna bröst på TV den här tiden på dygnet.

Endast på franska kanaler antar jag. 😆

Mänbröst eller kvinnobröst? 🙂

En gång var det en fransk familjefilm på TV, den var rätt småtrevlig, när plötsligt i en oväntad scen det dyker upp en naken välsvarvad blondin (F-kupa) i long stockings och stilettklackar bara sådär... Lika snabbt som hon dök upp försvann hon och stängde dörren igen. Lika oväntat som om det hade hänt bakom Nyhetsuppläsaren på SVT. 🙂

En annan gång var det en fransk kvällsfilm, etikett komedi. Det handlade om en naken nudisttjej som la sig och solade varsomhelst i en liten by, cyklade, handlade, hon gjorde allt näck. Hela filmens idé var småpojkar som kom fram och glodde på henne. Komedi? Långsökt. En märklig film iaf...

😊

:musik

musik (oregistrerad)
Postat
Det som Carolina sa var att man hade fångat Usama bin Laden vilket ju är ganska fel 🙂

Det har jag också läst faktiskt...

Postat
Det som Carolina sa var att man hade fångat Usama bin Laden vilket ju är ganska fel 🙂

Jag visste inte att hon var med i tidningarna... 🙁

musik (oregistrerad)
Postat

Jag visste inte att hon var med i tidningarna... 🙁

Vadå? Näää... Usama Bin Laden är en man.

🙂

Postat
Jag har typ slut på gitarridéer. Allt blir bara raka åttondelar - vilket är grymt ibland, men inte hela tiden 🙁

Prova att raka pungen istället för åttondelarna. 🙂

Postat
Jag har typ slut på gitarridéer. Allt blir bara raka åttondelar - vilket är grymt ibland, men inte hela tiden 🙁

Prova att raka pungen istället för åttondelarna. 🙂

🙂
Postat

Uff, var länge sen jag var här, har det hänt nåt?

Postat

Tja, har inte sett det här nya forumet, har det vart länge?

🙁

PER!! Halloj.. 🙂

Postat

Skönt att studioforum går sin gilla gång i dessa föränderliga tider 😏

😳

PER!! Halloj.. 😄

Några dagar bara 😊

GRATTIS!!!!!

Jag trampade på mina hörlurar. Jag har alltså gjort sönder två par hörlurar på typ en vecka. 😏

USCH va rörigt det här blev, får väl lära mig att citera på rätt sätt.....

Skönt att studioforum går sin gilla gång i dessa föränderliga tider :rolleyes:
😳

PER!! Halloj.. 😄

Några dagar bara 😊

GRATTIS!!!!!

Jag trampade på mina hörlurar. Jag har alltså gjort sönder två par hörlurar på typ en vecka. 😏

Postat

Upptäckte det..... 😏

Nya forumet är lite klurigt.. :rolleyes:
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.