Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱

Pazo, jag skickade tröjan förut! 😆

Postat
Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱

Grattis! 😆

Postat

Jag har tråkigt.........................................................................

................................................................................

.

................................................................................

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..............................................................................SÅ tråkigt

musik (oregistrerad)
Postat

aj

😏

Postat
Jag var på möte precis 😳 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😄

Pazo, jag skickade tröjan förut! 😄

åhå! 😏

FIck inte byxorna på tradera 🙁

Postat
Har du msn Dingbats? 😏

diverse_dingbats@hotmail.com

Men jag är inne typ en timme i månan...

Och du menar att du lever? 😳

Jag var inne varje dag förut, men jag har Mac sen ett tag tillbaks, så det blir liksom inte av när man måste använda sämre klienter... jag kan inte skicka och ta emot filer till exempel. Och så... ja...

Postat
Har du msn Dingbats? 😏

diverse_dingbats@hotmail.com

Men jag är inne typ en timme i månan...

Och du menar att du lever? 😄

Jag var inne varje dag förut, men jag har Mac sen ett tag tillbaks, så det blir liksom inte av när man måste använda sämre klienter... jag kan inte skicka och ta emot filer till exempel. Och så... ja...

Jahaja 😳
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.