Fidden Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Det var länge sedan man hörde något beskrivas som "IBM kompatibelt".
Micke H Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Det var länge sedan man hörde något beskrivas som "IBM kompatibelt". Jag är inte IBM-kompatibel... 😛
Neosus Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 😱 ...hur ska jag orka repa ikväll´ra? Kommer att somna.. 😄
Overkill Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱 Pazo, jag skickade tröjan förut! 😆
Dingbats Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱 Grattis! 😆
Dingbats Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag har tråkigt......................................................................... ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ..............................................................................SÅ tråkigt
Dingbats Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Har du msn Dingbats? 😏 diverse_dingbats@hotmail.com Men jag är inne typ en timme i månan...
Overkill Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Har du msn Dingbats? 😏 diverse_dingbats@hotmail.com Men jag är inne typ en timme i månan... Och du menar att du lever? 😳
Pazo Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag var på möte precis 😳 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😄 Pazo, jag skickade tröjan förut! 😄 åhå! 😏 FIck inte byxorna på tradera 🙁
Dingbats Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Har du msn Dingbats? 😏 diverse_dingbats@hotmail.com Men jag är inne typ en timme i månan... Och du menar att du lever? 😳 Jag var inne varje dag förut, men jag har Mac sen ett tag tillbaks, så det blir liksom inte av när man måste använda sämre klienter... jag kan inte skicka och ta emot filer till exempel. Och så... ja...
Overkill Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Har du msn Dingbats? 😏 diverse_dingbats@hotmail.com Men jag är inne typ en timme i månan... Och du menar att du lever? 😄 Jag var inne varje dag förut, men jag har Mac sen ett tag tillbaks, så det blir liksom inte av när man måste använda sämre klienter... jag kan inte skicka och ta emot filer till exempel. Och så... ja... Jahaja 😳
david.roennlund Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Ja, jösses. Vad säger man?Gwörf? 😳 "säger man verkligen så till en dam" 😏
Recommended Posts