Neosus Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Man kan ladda ner denna tråden ser jag nu... Kunde man det på förra oxå? 😮 Aja, är nyduschad nu å ska iväg å repa nu då´rå...å så. Hare! 😄
musik (oregistrerad) Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Silverfiskar har ätit hål i mina kalsonger! Supernice!! 😮
Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Silverfiskar har ätit hål i mina kalsonger! Supernice!! 😮 Ditt lyllos! 🙂 Jag som ber att mina kalsonger ska bli ätna av silverfiskar varje kväll innan jag går och lägger mig, inte fan har det hänt mig! 😄
Overkill Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Snart fotboll! 😄 Äsch. Arsenal är ju ute så det är ju inget kul. 😮
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihi Nu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 😮
Pico Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 😮 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag.
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Hoho, Har varit ute och rastat bilen, nu blir det till att laga mat , pasta med nån sås.... och så hittade jag denna (( 😮 ))
Overkill Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 🙂 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag. Alltså. Jag känner mig duktig när jag går till skolan från busstorget (typ 1,5 km) eller är med på idrotten i skolan. 🥰
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 🙂 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag. hihi! Inte visste jag att du cycklade också! 🙂 Skita i att springa och börja cyckla då? 🥰
Pico Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 🙂 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag. hihi! Inte visste jag att du cycklade också! 🙂 Skita i att springa och börja cyckla då? 🥰 Ptja, det där med gången (som jag iofs tycker om) känns inte så tidseffektivt. Med cykel kan man ju jobba upp ett flås ivf.
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Ja det kan man! hihi. Får jag göra varje dag till skolan 🥰
Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Jag måste komma på nåt bättre att skriva om i min låt jag håller på med än Otto von Bismarck... jag kommer aldrig kunna skriva typ fem verser om honom... 🥰 Vad najs det är förresten att smiliesarna kommer in i texten där man har markören och inte i slutet 🙂
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) Vad najs det är förresten att smiliesarna kommer in i texten där man har markören och inte i slutet 🙂 mm 🥰 Redigerat 23 maj 2007 av david.roennlund
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) Det går inte att SPAMMA flera inlägg efter varandra 🥰 ens nya inlägg hammnar i förra inlägget 🙂 Redigerat 23 maj 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 🙂 Jag gjorde klart en låt också! 🙂 Vad är oddsen? 🥰 Jag har gjort klart två låtar i Reason och båda är exakt 4:00 😄🙂
Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 😆 Är det nån som har kvar bidragen till den gamla enminutsfestivalen? 😕
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Fyyyyfaaaan! 😆Gjorde grymmaste köttfärsen med ris nu! 😕 Å jag gjorde supergod "quarnsåstomatsås-med-ärtor" och cous-cous 😎 och brorsan ville inte äta, så det räckte till en samfig matlåda till imorn 😄
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 SEEEEEEEEEE MIIIIIIN RETUUUUUUUUUUURR!! Hur jag försvinnner i ett moln av allt soooooom hääääääääääääänt! MOooT MIN NAAAATUUUUUUUUUUUURR! Att välja ut de bästa känslorna jag käääääänt!!! Såååå brrraa! 😕
Emulator Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Snart tisdag OCh jag är ganska trött men stannar här Jag haaar försökt, men vegetariskt sådär Men det slutar alttid, att jag sabbar aaaaaallt Någon daag ska jag hitta ett recept som passar aaaallt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag äter djuuuuuuuuuuuuuuuuur hur jag försvinner i ett moln av allt som steeeeeeeeeeeeeeekts mooooooooot min natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur att bara få grönsaker, och ingen lukt av bränt. (melodi, Mn retur av den gode herr fidden) 😕
Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Men det är ju snart torsdag... och är det ingen som har bidragen från enminutsfestivalen kvar... 😕
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Pazo, så du var och såg kejsaren o kungen ! Jävla rojalist 😕
Emulator Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Men det är ju snart torsdag... och är det ingen som har bidragen från enminutsfestivalen kvar... 😆 Jamen, tisdag är väl nära igen om man tänker att det är flera år kvar tills jag blir 40, och ännu längre till femtio? 😕
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Pazo, så du var och såg kejsaren o kungen ! Jävla rojalist 😆 hihihi huhu hi huhu ghu ghu 😕
Recommended Posts