Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
JahapP!

Jag har tenta kl 14. den ska jag kugga, men de gör inte så mkt för efter är det spritfest 🙂

Bra inställning! 😄

Kolla senaste inlägget i min blogg. du kommer nog gilla ljudklippet som finns där 🙂

Öhum, jag tror inte det är en bra idé att spela upp det inne på ett kontor... 😄

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
JahapP!

Jag har tenta kl 14. den ska jag kugga, men de gör inte så mkt för efter är det spritfest 🙂

Bra inställning! 😄

Kolla senaste inlägget i min blogg. du kommer nog gilla ljudklippet som finns där 🙂

Öhum, jag tror inte det är en bra idé att spela upp det inne på ett kontor... 😄

Lurar? 😄

Eller du kanske inte har eftersom de e kassa där borta? :A

Postat (redigerat)

Wiii! Det är uppe! 🙂

int bajs() {
   printf("bajs");
   return 8;
}

SPOILER SPOILER

:D'>bir

Redigerat av Dingbats
Postat

Hehe, jag trodde off topic var borta! 🙂 Sen så upptäckte jag att man måste vara inloggad för att se det. 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Man ska klicka på Skriv svar och inte på Svara i detta Nya Forum.

Intressant.

😉

Postat
sa musik:
Man ska klicka på Skriv svar och inte på Svara i detta Nya Forum.

Intressant.

😉

sa Neosus:
mmm 🥰

Och så fungerar multicitat, ja! Najs! 🙂

Postat

😉 <----------------------den här smajlin ser för taskig ut, som om det brunnit och nån försökte släcka med en yxa.

Sen borde det finnas MASSA mer smajlar.

mer kaffe 😕

Postat

Skön dag idag hitills faktiskt.

Blev väckt av rasmus som var på stan, vanligtvis blir man ju grinig när nån drar å väcker en. men nu var det annorlunda. Solen sken å jag var aspigg! mådde fint som fan!

Så jag blev sugen att dra ner på stan eller göra något. Rasmus sa då att Japankejsaren var i stan. SÅ JA! Vi drar å Kollar på honom!

Sagt och gjort så tog jag en snabbdusch å drog ner på stan!

Köpte en cheasburgare på donken, gick till universitetsaulan, hängde där ett tag tills Kejsaren å knugen kom ut med sina tanter. sen blevre en mjukglass och mer stadshäng ute i fina solen! Fett nice!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.