david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Lantbruksuniversitetet i Uppsala, på SKOGLIG MYKOLOGI OCH PATOLOGI.Jag ska vara assistent åt en svampforskare 😄 Låter faktiskt intressant, jag skulle inte tacka nej till det sommarjobbet 😄 Nej, det är shysst 🥰 Idag har jag flyttat bakterier mellan olika odlingsskålar. Imorn blir det ut i skogen för att ta svampprover på griskultingar som har lagts ut i skogen för att studeras. Har hört rykten om att de ska vara luddiga av all svamp 😱... Lovar att lägga upp bilder så att ni kan följa mina bravader!
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jag fick MVG på alla delar i mattenationella! Full pott! 😱 Blivande civilingenjör?
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 😱 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom.
Umemagnus Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Lantbruksuniversitetet i Uppsala, på SKOGLIG MYKOLOGI OCH PATOLOGI.Jag ska vara assistent åt en svampforskare 🥰 Låter faktiskt intressant, jag skulle inte tacka nej till det sommarjobbet 🙂 Nej, det är shysst 😄 Idag har jag flyttat bakterier mellan olika odlingsskålar. Imorn blir det ut i skogen för att ta svampprover på griskultingar som har lagts ut i skogen för att studeras. Har hört rykten om att de ska vara luddiga av all svamp 😄... Lovar att lägga upp bilder så att ni kan följa mina bravader! hmm.... nja..har fått nog av ruttnande kadaver... Jobbade som el-lärling på SCAN i umeå för länge sen... då upptäckte vi en container med slaktavfall som stått i solen ett par veckor, den hade ställt lite på sidan och glömts bort... fyfan, det var bland det värsta jag har sett... å luktat... 😱
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 😄 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😱
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😆 men doh! Jag vet! Jag drog skämtet en nivå längre, men nu förstörde du det 🙁
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🙁 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 🥰 men doh! Jag vet! Jag drog skämtet en nivå längre, men nu förstörde du det 🙁 .... sorry....😆 visst visste jag att du visste.
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🙁 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 🥰 men doh! Jag vet! Jag drog skämtet en nivå längre, men nu förstörde du det 🙁 .... sorry....😆 visst visste jag att du visste. hihihih 😑 Tare inte så seriöst 🙁 Jag börjar bli bajsenödig 😄
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 hahaha. har fulaste ljudinspelningen på mig å mina kompisar! 😆 kommer upp på bloggen senare! 🥰
Neosus Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan väl knappast vara fulare än den inspelning jag skickade förut.. 😆
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan väl knappast vara fulare än den inspelning jag skickade förut.. 😆 nu blir jag nyfiken !! länk om jag får be 🥰
Neosus Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan väl knappast vara fulare än den inspelning jag skickade förut.. 😆 nu blir jag nyfiken !! länk om jag får be 🙁 Helst inte... 🥰
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Hallå! 😆 OC är bäst! 🥰 You know what I like about rich kids? *BAM* Nothing! 🙁
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😆 Jag menade faktiskt LaTeX! 🙁 Jag blev förvånad att studionördar som ni ens vet vad det är 🙁 Det är lite ovant i början men det blir satan så mycket snyggare! Fast mest av allt är det principen 😑
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Kan någon något bra bandnamn? 😆 Niggaz with gratitude!
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 (redigerat) Nån mer än jag som älskar latex? 🥰 Har man Equation i word så är Latex inte nödvändigt. Jobbigt att behöva mata in kod dessutom. Pazo ! Latex inte LaTeX 😆 Jag menade faktiskt LaTeX! 😄 Jag blev förvånad att studionördar som ni ens vet vad det är 🙁 Det är lite ovant i början men det blir satan så mycket snyggare! Fast mest av allt är det principen 🙁 jovisst,men kunde inte släppa den underbara forumuleringen : Nån mer än jag som älskar latex? 🙁 lite raggningsreplik 😑 Redigerat 21 maj 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Undra om den funkar... kanske ska testa den nästa gång jag får tillfälle 😆
david.roennlund Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 funkar säkert kanonbra! (men det beror på sammanhanget och vem du vill stöta på😆 )
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jag kommer vara den enda som lämnar in engelskauppsatsen gjord med LaTeX... 😆
Dingbats Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Gonatt allesammans. Latom os sova såsom svarte men i skogarne göra ok vakna vilade ok krye!
Fidden Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Jag kommer vara den enda som lämnar in engelskauppsatsen iklädd latex... 🥰 😳
Recommended Posts