Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Ryggskott

Skulle behöva en naprapat. Skulle behöva ett sjukintyg för kommande arbetsvecka. "Man kan jobba med ryggskott, men man får INTE sitta ned. Det belastar ryggen mest av allt." Eehh...på mitt jobb MÅSTE man sitta och får EJ stå.

Problemet är att Naprapater INTE skriver ut sjukintyg...

😄

:musik

Postat

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba...

Nu är jag skittrött för jag var uppe och festade till sex i morse...(mm, jag vet att det inte var så smart!)

Har typ knappt sovit... 😄

Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Lantbruksuniversitetet i Uppsala, på SKOGLIG MYKOLOGI OCH PATOLOGI.

Jag ska vara assistent åt en svampforskare 😎

Sussa sött forumbröder 😉

Postat

Så jävla sommar. 😄

Fan det är ju knappt mörkt ute. Klar, blå himmel, osså lite brandgult sken vid horisonten. 😉

Postat

Wää! Jag kundei nte sova igår kväll och så hade jag vart lite deppig så jag kände ett sjukt stort sug efter OC, men jag har ju lånat ut mina boxar. 😉 Men så kom jag på att jag har en McDonalds-dvd 😉

Postat
Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Lantbruksuniversitetet i Uppsala, på SKOGLIG MYKOLOGI OCH PATOLOGI.

Jag ska vara assistent åt en svampforskare 😉

Låter faktiskt intressant, jag skulle inte tacka nej till det sommarjobbet 😉

Postat (redigerat)

imorgon är jag ledig... och i övermorgon... å dan efter det.... ahhhh va skönt!!! 😉

EDIT;

glömde... är ju ledig idag också 😉

Redigerat av Umemagnus
Postat
imorgon är jag ledig... och i övermorgon... å dan efter det.... ahhhh va skönt!!! 😉

EDIT;

Jag har varit typ ledig sedan, eh, Mars...

Postat

EDIT;

Jag har varit typ ledig sedan, eh, Mars...

Is it Life on MAAAAAAAARS 😉

musik (oregistrerad)
Postat
Sen att jag sällan pluggar gör ju det hela bara jävligt löjligt.

Till dig som pluggar, ett gott tips: STÄLL DIG UPP ibland också. Det gjorde aldrig jag... Därför detta förbaskade ryggskott nu. Kass rygg tar tid att skaffa sig.

😏

Postat
Sen att jag sällan pluggar gör ju det hela bara jävligt löjligt.

Till dig som pluggar, ett gott tips: STÄLL DIG UPP ibland också. Det gjorde aldrig jag... Därför detta förbaskade ryggskott nu. Kass rygg tar tid att skaffa sig.

😏

Men han pluggar ju sällan, sade han? 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.