musik (oregistrerad) Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Ryggskott Skulle behöva en naprapat. Skulle behöva ett sjukintyg för kommande arbetsvecka. "Man kan jobba med ryggskott, men man får INTE sitta ned. Det belastar ryggen mest av allt." Eehh...på mitt jobb MÅSTE man sitta och får EJ stå. Problemet är att Naprapater INTE skriver ut sjukintyg... 😄 :musik
david.roennlund Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 RIDLÄGER FÖR VUXNA I HÄRLIG MILJÖ 😄 kanske lite off-topic på en musikmarknad... 😉
david.roennlund Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Så vad tänker du göra åt det? 😄 "I make an offer he don't refuse"
david.roennlund Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Imorgon ska jag upp tidigt och jobba... Nu är jag skittrött för jag var uppe och festade till sex i morse...(mm, jag vet att det inte var så smart!) Har typ knappt sovit... 😄 Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Lantbruksuniversitetet i Uppsala, på SKOGLIG MYKOLOGI OCH PATOLOGI. Jag ska vara assistent åt en svampforskare 😎 Sussa sött forumbröder 😉
Pazo Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Jag är määääättt! Man blir det av att äta pizza med pommes på! Såg på FIlmen Thank you for smoking Riktig skön faktiskt 😄
Pico Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 Så jävla sommar. 😄 Fan det är ju knappt mörkt ute. Klar, blå himmel, osså lite brandgult sken vid horisonten. 😉
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Wää! Jag kundei nte sova igår kväll och så hade jag vart lite deppig så jag kände ett sjukt stort sug efter OC, men jag har ju lånat ut mina boxar. 😉 Men så kom jag på att jag har en McDonalds-dvd 😉
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Fyhelvetes jävlar alltså vad jag är trött på att alla bara ser mig som en jävla pluggis.
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 "Han har säkert skrivit 8 A4 redan", "Jag kan inte svara på det här så jag frågar Sebastian" osv. Fyfan vad less jag är.
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Sen att jag sällan pluggar gör ju det hela bara jävligt löjligt.
Fidden Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb på Lantbruksuniversitetet i Uppsala, på SKOGLIG MYKOLOGI OCH PATOLOGI.Jag ska vara assistent åt en svampforskare 😉 Låter faktiskt intressant, jag skulle inte tacka nej till det sommarjobbet 😉
Umemagnus Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 (redigerat) imorgon är jag ledig... och i övermorgon... å dan efter det.... ahhhh va skönt!!! 😉 EDIT; glömde... är ju ledig idag också 😉 Redigerat 21 maj 2007 av Umemagnus
Fidden Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 imorgon är jag ledig... och i övermorgon... å dan efter det.... ahhhh va skönt!!! 😉 EDIT; glömde... är ju ledig idag också 😉 Jag har varit typ ledig sedan, eh, Mars...
Overkill Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 imorgon är jag ledig... och i övermorgon... å dan efter det.... ahhhh va skönt!!! 😉 EDIT; glömde... är ju ledig idag också 😉 Jag har varit typ ledig sedan, eh, Mars... Is it Life on MAAAAAAAARS 😉
Pazo Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Grattis Dingbats! 🙂 Fan du märkte det! Tack iaf! 😄 Grattis 😏
musik (oregistrerad) Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Sen att jag sällan pluggar gör ju det hela bara jävligt löjligt. Till dig som pluggar, ett gott tips: STÄLL DIG UPP ibland också. Det gjorde aldrig jag... Därför detta förbaskade ryggskott nu. Kass rygg tar tid att skaffa sig. 😏 :musik
Micke H Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Sen att jag sällan pluggar gör ju det hela bara jävligt löjligt. Till dig som pluggar, ett gott tips: STÄLL DIG UPP ibland också. Det gjorde aldrig jag... Därför detta förbaskade ryggskott nu. Kass rygg tar tid att skaffa sig. 😏 :musik Men han pluggar ju sällan, sade han? 🙂
Recommended Posts