Pazo Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 uppsala har lite egenheter, två personer möter varandra på en gata. bägge har motvind. jaaaa
david.roennlund Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 (redigerat) Gratulerer med dagen!! Hurra for deg som fyller ditt år!Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så gla' og en av oss skal bli den neste - til å feste! 😆 Redigerat 17 maj 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 Faan! Jag var på gymmet! Körde rygg och ben. Helt slut i benen. Nu steker jag tre ägg! 😄 Dagens femte ägg blire då! 🙂
Pico Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 Faan! Jag var på gymmet! Körde rygg och ben. Helt slut i benen.Nu steker jag tre ägg! 😄 Dagens femte ägg blire då! 🙂 Borde inte du börja hinka äggen råa snart? 😄
david.roennlund Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 Faan! Jag var på gymmet! Körde rygg och ben. Helt slut i benen.Nu steker jag tre ägg! 🙂 Dagens femte ägg blire då! 😄 Borde inte du börja hinka äggen råa snart? 🙁 usch, det som är så äckligt 😄
david.roennlund Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 (redigerat) TheAuthorTheTitle har skapat en ny galluptråd som heter "folkmusik" 😄 ny folkmusiktråd spännande , ska bli kul att se vad det är när/om den blivit godkänd! /er man i etern Redigerat 17 maj 2007 av david.roennlund
david.roennlund Postat 17 maj 2007 Postat 17 maj 2007 folkmusik... Haha 😱 Tänkte lite mer vad, specifikt, den skulle ta upp inom området folkmusik .
Recommended Posts