Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Aha, shysst att veta vad Hasse har för sig!

Men det var Perra jag var ute efter, han är en bilbatteriladdare.

Alltså lite större och starkare än Hasse.

Men du kan ju hälsa Hasse att jag saknar honom och att han alltid är välkommen hem 😑

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Hej Hej! 😑

Spelade en hel del Beachvolley idag! ☺️😄

Efter det gick det mindra bra att plugga då man var trött och sliten efter all aktivitet.

Nu ska jag duscha lite! Sen tar jag med en matlåda hem till per där vi sen ska repa första gången med ett nytt band! 😄

Postat
Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😄

NJaa.. Kan jag inte påstå! ☺️

Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄

Postat
Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎

NJaa.. Kan jag inte påstå! ☺️

Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😄

Postat
Jag trummade precis lite ☺️ Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎

NJaa.. Kan jag inte påstå! 😄

Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😎

puss 😑

Postat
Jag trummade precis lite 😄 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎

NJaa.. Kan jag inte påstå! 😄

Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😎

Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😎

puss 😑

puss puss 😄☺️

Postat

...Mycket spökslag och sextondelar ...

Vad är ett spökslag ??

Tysta slag, typ. Vet inte hur jag ska förklara 😑 I alla fall mjuka, tysta slag som gör det hela lite mer levande.

Postat

...Mycket spökslag och sextondelar ...

Vad är ett spökslag ??

Tysta slag, typ. Vet inte hur jag ska förklara ☺️ I alla fall mjuka, tysta slag som gör det hela lite mer levande.

men,men,men..... spöken lever ju inte 😑

musik (oregistrerad)
Postat

Grattis! Glasögon e nödvändigt...

Postat

kick him.

Pazo, känner att jag måste agera som en sämre far; du säger väl inte "nej" när en yngre förmåga tycker nåt är svårt? 🙁

ingen snygg sak lixom.

annars?

Postat
kick him.

Pazo, känner att jag måste agera som en sämre far; du säger väl inte "nej" när en yngre förmåga tycker nåt är svårt? 🙁

ingen snygg sak lixom.

annars?

En fem år yngre till och med! 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Ludgo-Pelle...

🙁

musik (oregistrerad)
Postat

Han verkar vara en reinkarnerad variant av Ove Centli. Ludgo-Pelle alltså.

🙁

Postat (redigerat)
Han verkar vara en reinkarnerad variant av Ove Centli. Ludgo-Pelle alltså.

🙂

skicka ett PM och fråga 😄

EDIT: f.ö. är väll inte Ove Centli död ?? 🙁

Redigerat av david.roennlund
musik (oregistrerad)
Postat

Min värsta mardröm är att drömma om Ludgo-Pelle. Du var ju och föreslog Studenthuset i Bergen i den tråden nyss, David. Tack!

musik (oregistrerad)
Postat

Nån som vet några bra övningar för ländryggen?

Ryggskott Allan...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.