david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Aha, shysst att veta vad Hasse har för sig! Men det var Perra jag var ute efter, han är en bilbatteriladdare. Alltså lite större och starkare än Hasse. Men du kan ju hälsa Hasse att jag saknar honom och att han alltid är välkommen hem 😑
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Hej Hej! 😑 Spelade en hel del Beachvolley idag! ☺️😄 Efter det gick det mindra bra att plugga då man var trött och sliten efter all aktivitet. Nu ska jag duscha lite! Sen tar jag med en matlåda hem till per där vi sen ska repa första gången med ett nytt band! 😄
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Lycka till med repandet ! hoppas kaffet smakar 😑
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin ☺️
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😄 NJaa.. Kan jag inte påstå! ☺️ Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎 NJaa.. Kan jag inte påstå! ☺️ Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄 Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😄
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite ☺️ Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎 NJaa.. Kan jag inte påstå! 😄 Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄 Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😎 puss 😑
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😄 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎 NJaa.. Kan jag inte påstå! 😄 Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😎 Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😎 puss 😑 puss puss 😄☺️
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 ...Mycket spökslag och sextondelar ... Vad är ett spökslag ??
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 ...Mycket spökslag och sextondelar ... Vad är ett spökslag ?? Tysta slag, typ. Vet inte hur jag ska förklara 😑 I alla fall mjuka, tysta slag som gör det hela lite mer levande.
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 ...Mycket spökslag och sextondelar ... Vad är ett spökslag ?? Tysta slag, typ. Vet inte hur jag ska förklara ☺️ I alla fall mjuka, tysta slag som gör det hela lite mer levande. men,men,men..... spöken lever ju inte 😑
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 (redigerat) så sant, så sant... EDIT : ny sida! Idag fick jag mina nya glasögon 😑 Redigerat 16 maj 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Grr! 🙁 Min brorsa pajade mina hörlurar 🙂 Och inte mina öronsnäckelurar utan kåplurar 😄
Emulator Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 kick him. Pazo, känner att jag måste agera som en sämre far; du säger väl inte "nej" när en yngre förmåga tycker nåt är svårt? 🙁 ingen snygg sak lixom. annars?
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Joooorå! Kommit hem från rep för inte så längesen. Första gången jag repade med det nya bandet! 🙁
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 kick him. Pazo, känner att jag måste agera som en sämre far; du säger väl inte "nej" när en yngre förmåga tycker nåt är svårt? 🙁 ingen snygg sak lixom. annars? En fem år yngre till och med! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Han verkar vara en reinkarnerad variant av Ove Centli. Ludgo-Pelle alltså. 🙁
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 (redigerat) Han verkar vara en reinkarnerad variant av Ove Centli. Ludgo-Pelle alltså. 🙂 skicka ett PM och fråga 😄 EDIT: f.ö. är väll inte Ove Centli död ?? 🙁 Redigerat 16 maj 2007 av david.roennlund
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Min värsta mardröm är att drömma om Ludgo-Pelle. Du var ju och föreslog Studenthuset i Bergen i den tråden nyss, David. Tack!
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Min värsta mardröm är att drömma om Ludgo-Pelle. Du var ju och föreslog Studenthuset i Bergen i den tråden nyss, David. Tack! Är han så hemsk?? varsågod 🙁
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Nån som vet några bra övningar för ländryggen? Ryggskott Allan...
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 nä, men skulle gärna vilja ha lite övningar själv! eller, släng med några för axlarna och nacken också så vore det fint! /tack
Recommended Posts