Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kolla Camp Freddys line-up:

Scott Weiland

Donovan Leitch Jr.

Dave Navarro

Billy Morisson

Chris Chaney

Matt Sorum

De medlemmarna har ju bland annat spelat i Jane's Addiction, Guns N' Roses, Velvet Revolver, Stone Temple Pilots, The Cult, Red Hot Chili Peppers, Taylor Hawkins & The Coattail Riders m.fl! Och massa kända namn har varit gäster (http://en.wikipedia.org/wiki/Camp_Freddy)

De spelar in en skiva nu också, med GN'R-producenten Mike Clink. Spännande! 😎

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Nepp! Måste väl typ börja dra mig härifrån

Jag med.... snart. 😎

Jag ska bara... eller? 😄

Bussen går 10:02 så jag behöver inte gå ut riktigt ännu. :A

Postat

Alltså, "do you believe in magic"-raden i Biffy Clyros låt Wave Upon Wave Upon Wave påminner väldigt mycket om "do you believe in magic"-raden i Markus Fagervalls låt. Eller tvärtom snarare eftersom BCs låt kom först. 😎

Postat
Vad gör en engineer när det gäller skivinspelningar? Och vad heter det på svenska; ingenjör? 😄😎

Är inte det en sån som drar kablar och sätter upp mickar och sånt? Tekniker kanske?

Eller jag vet inte... 😎

Postat
snuskit

Jag vill också ha ett snuskit! En liten låda med alla ingredienser som behövs för att göra eget snus! 😎

Postat
snuskit

Jag vill också ha ett snuskit! En liten låda med alla ingredienser som behövs för att göra eget snus! 😄

😎

Postat

Bloody hell, får köpa ny garderob varje månad. 😎

"Kul!" tyckte försäljaren när han tog emot mina pengar. Jag var inte lika lycklig.

Postat
Köp inte så mycket kläder hela tiden... 😎

Men jag har krympt så förbannat i tvätten den senaste tiden. Inget passar längre. Gillar inte baggy-everything-looken längre heller. 😄

Postat
Köp inte så mycket kläder hela tiden... 😕

Men jag har krympt så förbannat i tvätten den senaste tiden. Inget passar längre. Gillar inte baggy-everything-looken längre heller. 😄

Har du krympt i tvätten? 😱

Postat
Köp inte så mycket kläder hela tiden... 😕

Har du krympt i tvätten? 😱

Du vet, jag är ju gubbe. Jag har börjat krympa. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.