Dingbats Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 (redigerat) Hasch. Haschish. Redigerat 15 maj 2007 av Dingbats
Pazo Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Fan vad sliten jag är ikväll dårå... 😱 Men det är det väl värt för en natt med Pazo 😆 åhå 😆
Pazo Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Min låt blir bra ju! I värsta Memory Implants-anda! 😄 Åhå! Bra band detdär 🥰
musik (oregistrerad) Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Sover Pamela Anderson på rygg? :Ja, ibland. Det kan jag intyga. 🥰
musik (oregistrerad) Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Jag fick sjukt ont i örat helt plötsligt. När man trycker på "locket" så gör det ont i örat. 😄 Hej trummisen! Vila dina öron ett par dagar bara, så ordnar det sig! 🥰
musik (oregistrerad) Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Jag är för ung för att dö. 😄 Jag är för dö för att vara ung! 🥰 Ett attans ryggskott... P.s Var spelar Drömteatern??
Overkill Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Jag fick sjukt ont i örat helt plötsligt. När man trycker på "locket" så gör det ont i örat. 😄 Hej trummisen! Vila dina öron ett par dagar bara, så ordnar det sig! 🥰 Jag spelar väldigt lite trummor faktiskt. Det som gör ont i örat känns som det jag hade i somras (vaxpropp, I guess) fast light-versionen.
Umemagnus Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 (redigerat) Jag fick sjukt ont i örat helt plötsligt. När man trycker på "locket" så gör det ont i örat. 😄 Hej trummisen! Vila dina öron ett par dagar bara, så ordnar det sig! 🥰 Jag spelar väldigt lite trummor faktiskt. Det som gör ont i örat känns som det jag hade i somras (vaxpropp, I guess) fast light-versionen. låter som en old fashion öroninflammation... Brukar vara ett trick att testa på småbarn.. tryck bara på "locket".. om dom skriker och har ont då, så äre öroninflammation... Hälsningar/ Pappa Ume... Redigerat 15 maj 2007 av Umemagnus
Overkill Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Jag fick sjukt ont i örat helt plötsligt. När man trycker på "locket" så gör det ont i örat. 😄 Hej trummisen! Vila dina öron ett par dagar bara, så ordnar det sig! 🥰 Jag spelar väldigt lite trummor faktiskt. Det som gör ont i örat känns som det jag hade i somras (vaxpropp, I guess) fast light-versionen. låter som en old fashion öroninflammation... Brukar vara ett trick att testa på småbarn.. tryck bara på "locket".. om dom skriker och har ont då, så äre öroninflammation... Hälsningar/ Pappa Ume... ajdå. ska jag göra något åt det? smittar det? slipper jag skolan? 😄
musik (oregistrerad) Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Jag fick sjukt ont i örat helt plötsligt. När man trycker på "locket" så gör det ont i örat. 🙂 Hej trummisen! Vila dina öron ett par dagar bara, så ordnar det sig! 😮 Jag spelar väldigt lite trummor faktiskt. Det som gör ont i örat känns som det jag hade i somras (vaxpropp, I guess) fast light-versionen. låter som en old fashion öroninflammation... Brukar vara ett trick att testa på småbarn.. tryck bara på "locket".. om dom skriker och har ont då, så äre öroninflammation... Hälsningar/ Pappa Ume... ajdå. ska jag göra något åt det? smittar det? slipper jag skolan? 😛 En obehandlad öroninflammation leder till hörselnedsättning, mätbar eller ej.
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag fick sjukt ont i örat helt plötsligt. När man trycker på "locket" så gör det ont i örat. 🙁 Hej trummisen! Vila dina öron ett par dagar bara, så ordnar det sig! 😮 Jag spelar väldigt lite trummor faktiskt. Det som gör ont i örat känns som det jag hade i somras (vaxpropp, I guess) fast light-versionen. låter som en old fashion öroninflammation... Brukar vara ett trick att testa på småbarn.. tryck bara på "locket".. om dom skriker och har ont då, så äre öroninflammation... Hälsningar/ Pappa Ume... ajdå. ska jag göra något åt det? smittar det? slipper jag skolan? 🙂 En obehandlad öroninflammation leder till hörselnedsättning, mätbar eller ej. Ojdå 😛 Dum som jag är har hag redan stoppat in höörlurarna i öronen 😆 Men det har blivit bättre redan faktiskt. Hoppas det går över tills imorgon 🙂
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 😮 Paz! Vad heter producenten som spelade bas med Metallica ett tag (som man ser i Some Kind of Monster)? Är det Rick Rubin eller har jag bara fått för mig det?
Pico Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 😛 Paz! Vad heter producenten som spelade bas med Metallica ett tag (som man ser i Some Kind of Monster)? Är det Rick Rubin eller har jag bara fått för mig det? Max Martin. 😮
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 😮 Paz! Vad heter producenten som spelade bas med Metallica ett tag (som man ser i Some Kind of Monster)? Är det Rick Rubin eller har jag bara fått för mig det? hahaha NEJ! BOB ROCK 😛
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 😛 Paz! Vad heter producenten som spelade bas med Metallica ett tag (som man ser i Some Kind of Monster)? Är det Rick Rubin eller har jag bara fått för mig det? Max Martin. 😮 🙂
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 😛 Paz! Vad heter producenten som spelade bas med Metallica ett tag (som man ser i Some Kind of Monster)? Är det Rick Rubin eller har jag bara fått för mig det? hahaha NEJ! BOB ROCK 🙂 Just det! 😮
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Vad gör en engineer när det gäller skivinspelningar? Och vad heter det på svenska; ingenjör? 😮😛
Recommended Posts