Krokodil Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 🥰 Det betyder att Seinfeld är på tv nu.
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 (redigerat) Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 🥰 Det betyder att Seinfeld är på tv nu. Försvinner han alltså om jag postar ytterliggare ett on topic-inlägg? 🥰 Redigerat 11 januari 2007 av Lynxo
Krokodil Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 🥰 Det betyder att Seinfeld är på tv nu. Försvinner han alltså om jag postar ytterliggare ett on topic-inlägg? 🥰 Nej, du har startat en oåterkallelig kedja av händelser.
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 😄 Det betyder att Seinfeld är på tv nu. Försvinner han alltså om jag postar ytterliggare ett on topic-inlägg? 🥰 Nej, du har startat en oåterkallelig kedja av händelser. Jag är inte rädd för Seinfeldt... 🥰😄
Krokodil Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 😄 Det betyder att Seinfeld är på tv nu. Försvinner han alltså om jag postar ytterliggare ett on topic-inlägg? 🥰 Nej, du har startat en oåterkallelig kedja av händelser. Jag är inte rädd för Seinfeldt... 🥰😄 Han lurar i mörkret! 🙂
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 😄 Det betyder att Seinfeld är på tv nu. Försvinner han alltså om jag postar ytterliggare ett on topic-inlägg? 🥰 Nej, du har startat en oåterkallelig kedja av händelser. Jag är inte rädd för Seinfeldt... 🥰😄 Han lurar i mörkret! 🙂 Den där pipiga rösten...dom där lustiga skämten...den där frillan...hans polare Kramer... 😱😱😱
Krokodil Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 😄 Det betyder att Seinfeld är på tv nu. Försvinner han alltså om jag postar ytterliggare ett on topic-inlägg? 🥰 Nej, du har startat en oåterkallelig kedja av händelser. Jag är inte rädd för Seinfeldt... 🥰😄 Han lurar i mörkret! 🙂 Den där pipiga rösten...dom där lustiga skämten...den där frillan...hans polare Kramer... 😱😱😱 KRAMER! 😮 AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Smääärtaaaa! Arghhh!!... Åh... Uh... Pust. Uuhhhhhhhh.... blö.
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Annar är det lugnt eller 🥰 Jag gråter inte om jag missar seinfeld...
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Chokladkaka med riktiga kakaobönor. Har jag aldrig provat förut. 😄
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Godmorgon! Avsevärt tidigare uppe idag än för några dagar sedan! Fast nu är man på jobbet igen... 😏
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Vars är Gote och Chris och Linus och DoL? 😆 Det var ett tag sedan man såg någon av dem.. 😉 Eller typ, några dagar bara kanske, men ändå. 😏
Micke H Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Vars är Gote och Chris och Linus och DoL? 😆 Det var ett tag sedan man såg någon av dem.. 🙁 Eller typ, några dagar bara kanske, men ändå. 😏 Chris lär du inte se tillbaka i första taget, misstänker jag, Linus är väl inte här så jätteofta (han har kanske ett...*flämt*JOBB? 😎😎 ). Vad gäller de andra, vet jag inte. 😉
Micke H Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Och Gote kanske har börjat jobba han också... 😏 Vad gäller DoL, så är han väl bara verksam på nätterna? 😆
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Ikväll kommer Tina. 😆 Ska hon laga mat då? 😉 Hmm, det tror jag inte. 😎 Hon är ju gäst, så det får jag göra. Finns massa romantisk mat i frysen: Scampi, lax....... och..... ja. Julskinka. 😏
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Vars är Gote och Chris och Linus och DoL? 😆 Det var ett tag sedan man såg någon av dem.. 🙁 Eller typ, några dagar bara kanske, men ändå. 😏 Chris lär du inte se tillbaka i första taget, misstänker jag, Linus är väl inte här så jätteofta (han har kanske ett...*flämt*JOBB? 🙁😮 ). Vad gäller de andra, vet jag inte. 😉 Har du skrämt iväg Chris? 😎 Men de var här ofta förut ju. Det var roligt. Inte för att jag inte uppskattar er andra loverboys! 😎
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Jag jobbar ju också om dagarna men jag är här typ jämt! 😆 Fan... borde kanske jobba mer och flumma mindre här? 😏
Micke H Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Vars är Gote och Chris och Linus och DoL? 😉 Det var ett tag sedan man såg någon av dem.. 🙁 Eller typ, några dagar bara kanske, men ändå. 😏 Chris lär du inte se tillbaka i första taget, misstänker jag, Linus är väl inte här så jätteofta (han har kanske ett...*flämt*JOBB? 😮🙁 ). Vad gäller de andra, vet jag inte. 😎 Har du skrämt iväg Chris? 😎 Men de var här ofta förut ju. Det var roligt. Inte för att jag inte uppskattar er andra loverboys! 🙁 Nja, det var väl inte min mening att skrämma bort honom...men mitt i vårt "bråk", slutade han att posta här... Och håller med, ju fler kockar desto godare soppa...eller hur det nu var... 😆😄
Micke H Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Jag jobbar ju också om dagarna men jag är här typ jämt! 😆 Fan... borde kanske jobba mer och flumma mindre här? 😏 Nä, varför det? 😉
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Jag jobbar ju också om dagarna men jag är här typ jämt! 😆 Fan... borde kanske jobba mer och flumma mindre här? 😏 Nä, varför det? 😉 😎
ChromaWoods Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Rensar upp lite bland varuprover och dylikt. Jag har 300 Extra-tuggummin här som gick ut 2002... Känns synd att slänga dem. Kan man göra något lustigt med dem tro? Det är ju ändå 300st..
Recommended Posts