Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 🙁

Overkill utanför biografen i väntan på Spider-Man 3

15_39124.jpg

Kan iofs länka in den på direkten. 🙂

Redigerat av Pico
Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag ska nog se det sista avsnittet av hela OC nu 🙁

En förhandsgissning:

Avsnittet kommer utspela sig typ "7/8/9 months later". Kirsten kommer att få barnet, Seth & Summer kommer att gifta sig och Ryan och Taylor går på Berkeley.

Postat
Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 😛

Overkill utanför biografen i väntan på Spider-Man 3

15_39124.jpg

Kan iofs länka in den på direkten. 😄

🙁😆😆😆 !!!!!

OMFG!!

Postat
Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁

Står någon av dem i något typ av hörn?

Den med mest bas i gör det.

Postat
Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁

Precis det jag trodde.

Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆

Postat

Precis det jag trodde.

Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆

Uöhh... vad jobbigt... aja. Tack för hjälpen iaf, nu vet jag vad som är fel.

Postat

Precis det jag trodde.

Uöhh... vad jobbigt... aja. Tack för hjälpen iaf, nu vet jag vad som är fel.

jaa..

*kramiz*

Postat

Jag tankade i 1mb/s i dc innan. tyckte de var skumt så jag körde tptest.

Å dömm till min förvåning när jag får 29.16mbit! 😆

Sen kör jag en gång till för att va säker. å då får jag 34mbit! 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.