Pico Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 (redigerat) Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 🙁 Overkill utanför biografen i väntan på Spider-Man 3 Kan iofs länka in den på direkten. 🙂 Redigerat 12 maj 2007 av Pico
Overkill Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Jag ska nog se det sista avsnittet av hela OC nu 🙁 En förhandsgissning: Avsnittet kommer utspela sig typ "7/8/9 months later". Kirsten kommer att få barnet, Seth & Summer kommer att gifta sig och Ryan och Taylor går på Berkeley.
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 😛 Overkill utanför biografen i väntan på Spider-Man 3 Kan iofs länka in den på direkten. 😄 🙁😆😆😆 !!!!! OMFG!!
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn?
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det.
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det. Precis det jag trodde. Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det. Precis det jag trodde. Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆 Uöhh... vad jobbigt... aja. Tack för hjälpen iaf, nu vet jag vad som är fel.
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det. Precis det jag trodde. Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆 Uöhh... vad jobbigt... aja. Tack för hjälpen iaf, nu vet jag vad som är fel. jaa.. *kramiz*
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Jag tankade i 1mb/s i dc innan. tyckte de var skumt så jag körde tptest. Å dömm till min förvåning när jag får 29.16mbit! 😆 Sen kör jag en gång till för att va säker. å då får jag 34mbit! 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 IN THE MIDNIGHT HOUR!! SHW WANTS MORE MORE MORE!!! WITH A REBELL YELL! SHE CRIES MORE MORE MORE!!🙁😆 :lol: Sjukt skön! 😆
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Jag är klar med hela OC nu 😆 Vad ska jag göra nu då 😆 Varför drog du från msn? 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Ja jäääävlarrr!!!!! AC/DC På sjukt hög volym här nu! 🙁 Så sjukt sköna när man är på så bra humör" 😆 SHOOT TOOO THRIIIL!!!
Neosus Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 AC/DC är så jävla tajt så att skarven inte syns...typ. Gweh! 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Gweh som fan! 🙁 Nu ska jag gå till min bror! 😆 hejs hejs 😆
Umemagnus Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 ahhhh... sol ute... "vodka vanilj-sprite-å lime-å is... kompis, det går bra nu...
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Mitt ljud är cp, nu vägrar den spela upp nånting överhuvbduteham.
Pico Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 )("#/KLJSH)=R("=JKSKlkD=!?=?O"#ÄL"=#KLDKFJ ALKDSJF=A)"#=¤)"(#ÄGF="?¤I 😮
Recommended Posts