Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

😆

(tennis)

Postat

jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 😆

godnatt allesammans.

Postat
jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 🙁

godnatt allesammans.

Kär en trimmer genom hela huvudet så kann det inte se annat än hårt och manligt ut 🙂

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

...Läste bloggen...

Du vill inte beblanda dig med den där "Playergrejen".

Håller på dig Pazo!!

🙂

Verkar också som om den där tjejen inte verkade riktigt mogen eller inte vågade, att hon råkat ut för vissa typer och nu drar alla över en kameller nåt...

🙁

Redigerat av musik
Postat
jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 🙂

godnatt allesammans.

brukar bli så för mig med 🙁

Postat
jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 🙂

godnatt allesammans.

brukar bli så för mig med 🙁

Varför klippa sig överhuvudtaget? Ingen sax har kommit i närheten av mitt huvud på nästan två år nu. 😳 (Med undantag av när jag bara klippte topparna för ett par månader sedan...)

Nu når det ner till bröstvårtorna. 😠

Postat

Nu är det sol och vacket väder i Bergen, fåglarna kvittar och "inte ett moln, så långt ögat kan nå, Inte en droppe regn , på flera dar ...." 🙁

Trevlig helg på er 🙂

Postat
Nu når det ner till bröstvårtorna. 🙁

Jag har också hår på bröstet.

*flashar*

Jag använder mitt brösthår som comb over.

Postat (redigerat)
Mår ni bra allihopa? 🙂

Ptja, va fan... vaffö inte?

Man kan ju fejka det om inte annat. 🙁

SJälvrå, dårå? 😠

Redigerat av Pico
Postat
Mår ni bra allihopa? 😠

Man kan ju fejka det om inte annat. 🙂

SJälvrå, dårå? 😳

hihi

Jag är glad! Bara att jag är lite bakis å det som hör till så 🙁

Postat
Mår ni bra allihopa? 😠

Man kan ju fejka det om inte annat. 🙂

SJälvrå, dårå? 😳

hihi

Jag är glad! Bara att jag är lite bakis å det som hör till så 🙁

😱

Postat

Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.