Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 But I will come back! I will come back! I will come back, for yooou!
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😕
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛 Javisst. 😛 Men jag får ju en del pengar från tidningen när jag skriver något 🙂
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛 Javisst. 😛 Men jag får ju en del pengar från tidningen när jag skriver något 🙂 Tidningen?
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Har du sökt nåt sommarjobb då Overkill? Och Pazo? Nä? 😛 Så du hoppas på att nån ska komma fram till dig på gatan och erbjuda dig ett eller? 😛 Javisst. 😛 Men jag får ju en del pengar från tidningen när jag skriver något 🙂 Tidningen? Mm. Jag skriver ibland i TTELA (lokaltidningen). 500 spänn per grej 🙂
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Coolt... 😛 Typ kolumner eller? Typ reportage och krönikor på ungdomssidan 😛
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Coolt... 😛 Typ kolumner eller? Typ reportage och krönikor på ungdomssidan 😛 Coolt, nåt sånt jobb skulle jag gärna ha också och kunna göra ibland. Fast inte på begäran, i så fall skulle det vara att jag skriver nåt och skickar in och så lovar de att publicera det vad det än är. 😛
Overkill Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Coolt... 😛 Typ kolumner eller? Typ reportage och krönikor på ungdomssidan 😛 Coolt, nåt sånt jobb skulle jag gärna ha också och kunna göra ibland. Fast inte på begäran, i så fall skulle det vara att jag skriver nåt och skickar in och så lovar de att publicera det vad det än är. 😛 🙂
Pazo Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Jävlar vad spänst killen har. I slutet hoppar han över en raklång kille som är längre än han själv 😛
musik (oregistrerad) Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Hej! Pytt i panna & wokade grönsaker The Charlatans på "London Live", SVT, om 8 minuter! Fått en spelning IRL! "Florida JazzFestival". Bara sådär... 😛
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Hej! Pytt i panna & wokade grönsaker The Charlatans på "London Live", SVT, om 8 minuter! Fått en spelning IRL! "Florida JazzFestival". Bara sådär... 😛 Hej! Spaghetti och köttfärssås Har hyrt Babel och ska se den snart! Varit och kollat in mina två alternativa arbetsplatser i sommar. Bara sådär... 😛
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 (redigerat) Men grattis till spelningen, musik! 😛 För övrigt har jag mappat om Alt + ´ till att ge "😛" 😛 Redigerat 11 maj 2007 av Dingbats
Pazo Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 WOOOOÄÄÄÄ!!!! Hemma för att hämta lite kavaj och cyckel!!!! VWPOOWÄWÄ de blev ändå fest ikväll! 😆
Recommended Posts