Dingbats Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag har sökt sommarjobb, men jag tror inte jag får det. Det är på kommunen så om jag får det är det kratta löv i bästa fall och byta blöjor på dagis i värsta fall...
Emulator Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 (redigerat) Hej! Vad betyder "bounca"? Bajjenuffe vill ha hjälp med det i en tråd. Att mixa ner till ett ljudspår, exempelvis från ett midispår. Det verkar praktiskt. 😄 I pro tools finns funktionen "Bounce" till fil, eller till e-publish och sånt. Man skapar ett stereospår helt enkelt, från "main"-bus. I andra program heter det rendera, mixdown och liknande. Redigerat 10 maj 2007 av Emulator
Dingbats Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 dududUduduUdududUdU dIIIIIIIII deeeEEoooooo tktk tktkk! 😎
Pazo Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Vi råkade göra två låtar på repet idag. hihi. Fett kul vare! Nu ska jag ligga i sängen och säkert somna till melodifestivalen!
Pico Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 (redigerat) Vi råkade göra två låtar på repet idag. hihi. Fett kul vare!Nu ska jag ligga i sängen och säkert somna till melodifestivalen! Skaffat TV nu, eller lyssnar du på radio? Redigerat 10 maj 2007 av Pico
Pazo Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Vi råkade göra två låtar på repet idag. hihi. Fett kul vare!Nu ska jag ligga i sängen och säkert somna till melodifestivalen! Skaffat TV nu, eller lyssnar du på radio? Jag har haft tv ett tag nu. rätt länge. Tog tebaks tv:n från syrran för de använde den inte längre
Umemagnus Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 vilken jävulskt bra kvalite det är på musiken.... fan, inte en enda kan hålla tonen... på kvällens schlagerprogram... vansinnigt dåligt... fast, va skulle man vänta sig iof 😎
Fidden Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 inte en enda kan hålla tonen... på kvällens schlagerprogram... vansinnigt dåligt... Håller verkligen inte med. Tyckte det var många som sjöng sviiinigt bra. På svåra låtar dessutom. Typ moldavien. Och georgien. Och visst sjöng väl serbien bra också? Och många fler. Även om typ schweiz och andorra inte sjöng speciellt bra, fast i andorras fall var det passande för genren. Kan det vara så att folk börjar bli för vana vid studiotekniskt tillrättalagda sångspår och glömt hur riktig sång låter? Fast å andra sidan kan det ju vara jag som är tondöv 😎
eggplant Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Usch. Sitter på konferens i Tallin och längtar hem till studion. Internet är underligt. Man måste åka till det. 😏
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Jag tänkte börja mäd att öppna förpackningen till köttet
Pazo Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Jag har en smäll precis under knät. slog mig med cyckelpedalen.
Dingbats Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 gwörf gick provet bra dingbats? 😏 Ja, jag tror jag satte det. Jag fick sista formeln till p = (s - 2)n + 2. Du?
Recommended Posts