Dingbats Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Svarade nyss på frågor inför en eventuell mönstring på pliktverkets hemsida. Det stod att man skulle svara sanningsenligt och det gjorde jag, på frågorna om min inställning till att göra lumpen blev det stenhårt NEJ! NEJ! NEJ! NEJ! NEJ!
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 När jag skulle mönstra ville de inte att jag skulle bli tolk, men befäl fick jag bli ifall jag ville... Konstigt? 😮
Overkill Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Svarade nyss på frågor inför en eventuell mönstring på pliktverkets hemsida. Det stod att man skulle svara sanningsenligt och det gjorde jag, på frågorna om min inställning till att göra lumpen blev det stenhårt NEJ! NEJ! NEJ! NEJ! NEJ! Blir samma här när mitt brev kommer nästa år 😮
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Säg nej till värnplikt 😄 Själv har jag en fin frisedel 😮
Pazo Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!! Jag ska på Studentskiva idag!!! 😮😄😆🙂 GYMNASIEBRUDAAAR! 😄 :D :wub:wub:
Dingbats Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!Jag ska på Studentskiva idag!!! 😮😄😆🙂 GYMNASIEBRUDAAAR! 😄 :D :wub:wub: Pedo
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 (redigerat) Pazo raggar lammkött 😄 EDIT: kanske denna kommentar endast är pga av avundsjuka 😮 Redigerat 9 maj 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Jag skiter i att läsa ikapp nu! 😮 Göre sen när jag kommer hem efter festen. Så gött att bara sitta å läsa skit just då 😄
Pazo Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!Jag ska på Studentskiva idag!!! 😆🙂😄 :D GYMNASIEBRUDAAAR! 😄 :D :wub:wub: Pedo För det första så heter det Peddo! Och för det andra så är jag inte gammal forfän! 😄 Jag är ju 86:a och de som har skivan är ju 88or 😄 Jag kan komma ner till 90or utan att det är FÖR peddo 😮
Overkill Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!Jag ska på Studentskiva idag!!! 😆🙂😄 :D GYMNASIEBRUDAAAR! 😄 :D :wub:wub: Pedo För det första så heter det Peddo! Och för det andra så är jag inte gammal forfän! 😄 Jag är ju 86:a och de som har skivan är ju 88or 😄 Jag kan komma ner till 90or utan att det är FÖR peddo 😮 Vissa 91:or till och med!
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 (redigerat) Skulle nog oxå plassera skamgränsen vid ca -90 😮 F.ö. pazo, vilka är det som har skiva ? Redigerat 9 maj 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!Jag ska på Studentskiva idag!!! 🙂😄 :D 😄 GYMNASIEBRUDAAAR! 😄 :D :wub:wub: Pedo För det första så heter det Peddo! Och för det andra så är jag inte gammal forfän! 😄 Jag är ju 86:a och de som har skivan är ju 88or 😆 Jag kan komma ner till 90or utan att det är FÖR peddo 😮 Vissa 91:or till och med! Säg inte att han har varit på dig också! Jag som trodde vi var tajta du och jag! 😄
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Vissa 91:or till och med! 91:an Karlsson 88:an och 47:an Löken
Pazo Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Fyris är det. Jag ska dra nu! är redan fett sen så! 😄 Hejdå små älsklingar! 🥰
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!Jag ska på Studentskiva idag!!! 😄 :D 😄 :D GYMNASIEBRUDAAAR! 😄 :D :wub:wub: Pedo För det första så heter det Peddo! Och för det andra så är jag inte gammal forfän! 😄 Jag är ju 86:a och de som har skivan är ju 88or 🥰 Jag kan komma ner till 90or utan att det är FÖR peddo 🥰 Vissa 91:or till och med! Säg inte att han har varit på dig också! Jag som trodde vi var tajta du och jag! 😄 Har inte ni ett "öppet förhållande" 😉
Recommended Posts