Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, var är socialstyrelsen förresten? Borde det inte finnas beroende-varningstext på denna tråden/forumet? Nää, jag är inte beroende. Jag kan sluta precis när jag vill! AF? Anonyma Forumister?
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, var är socialstyrelsen förresten? Borde det inte finnas beroende-varningstext på denna tråden/forumet? Nää, jag är inte beroende. Jag kan sluta precis när jag vill! AF? Anonyma Forumister? Låten? 😆
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, var är socialstyrelsen förresten? Borde det inte finnas beroende-varningstext på denna tråden/forumet? Nää, jag är inte beroende. Jag kan sluta precis när jag vill! AF? Anonyma Forumister? Låten? 😆 Finns det en låt som heter så? 🙂
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, var är socialstyrelsen förresten? Borde det inte finnas beroende-varningstext på denna tråden/forumet? Nää, jag är inte beroende. Jag kan sluta precis när jag vill! AF? Anonyma Forumister? Låten? 🙂 Finns det en låt som heter så? 😳 😆
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 😆 Jag är hos en polare. Vi ska göra grym musik! 🙂
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Eller skum musik i alla fall. 😆 Ciao! Eller musik som skummar... det vore lite häftigt om det kom ut skum ur högtalarna när man spelade den,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, , ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ChromaWoods Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Av en mystisk slump såg jag min kompis som har börjat röka på bussen hem idag för första gången sen september... weird... Man får inte röka på bussen ju! 😮
ChromaWoods Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 "I wish my lawn was emo so it would cut itself"
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Vad jobbar herrn med? 😕 Utvecklingsingenjör, ritar maskiner för läkemedlesindustri, eller bara förbättringar på maskiner/processer. Rätt kul faktiskt, man skapar något nytt hela tiden. Sen får man ju in å meka med skiten när man inte lyckats så bra 😮 😆
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Av en mystisk slump såg jag min kompis som har börjat röka på bussen hem idag för första gången sen september... weird... Man får inte röka på bussen ju! 😮 Pa-dum-disch!
Pazo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Vad jobbar herrn med? 😕 Utvecklingsingenjör, ritar maskiner för läkemedlesindustri, eller bara förbättringar på maskiner/processer. Rätt kul faktiskt, man skapar något nytt hela tiden. Sen får man ju in å meka med skiten när man inte lyckats så bra 😮 😆 😮 :o Fav vilket coolt jobb! Vill jag också ha! 😄 Bestämmer du själv dina jobbtider? för de verkar aningen skumma!
Pazo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Vet ni hur sjukt halt det är ute? Och kallre har det blivit. och ljusare faktiskt. men igårkväll var snön inte så skön...
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Vad jobbar herrn med? 😄 Utvecklingsingenjör, ritar maskiner för läkemedlesindustri, eller bara förbättringar på maskiner/processer. Rätt kul faktiskt, man skapar något nytt hela tiden. Sen får man ju in å meka med skiten när man inte lyckats så bra 😱 😠 😠 :angry: Fav vilket coolt jobb! Vill jag också ha! 😠 Bestämmer du själv dina jobbtider? för de verkar aningen skumma! njae, bestämmer väl inte helt, även om det är fritt. Ofta får vi uppdrag från produktionen att förbättra en process som redan finns, och då får man anpassa sig och jobba på lite skruvade tider ibland (läs ofta;)) Helt klart roligt jobb, även om det finns mindre roliga uppdrag förstås. Men att konstruera nya processer och förbättra gamla är i princip alltid kul, som lego fast mycket dyrare 😠
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Gonatt allihopa som har lika lite liv som jag!
Pazo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Gonatt allihopa som har lika lite liv som jag! Gnatt! 😱
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Kan man sommarjobba där? 😮 🙂 kan ju kolla med folk lite!
Pazo Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Kan man sommarjobba där? 🙂 🙂 kan ju kolla med folk lite! ÅÅÅH!! De vore sååå snällt! har alltid velat sommarjobba med något skönt! 😮
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, jag har 1 111 inlägg. Det måste betyda någonting... 🥰
Recommended Posts