Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😉 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 🙂
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 🙂 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😉
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😉 Tycker du? Isåfall så hatar jag dig 🙂
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😄 Tycker du? Isåfall så hatar jag dig 🥰 Jag älskar dig med. 😉😄🙂
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Första dagen i skolan idag ju 😄 😄 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😲 Jag är inte heller glad 😄 Du är lite motsägesfull i ditt val av smileys... 😄 Tycker du? Isåfall så hatar jag dig 😄 Jag älskar dig med. 😉😄🙂 🥰
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Här har det regnat i 7 år. Ikväll väntas snö komma in. Hoppas det är fel. 😛
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Ikväll väntas snö komma in. Hoppas det är fel. HÄDARE! 😛
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 God morgon. Åkte in til jobbet en kort sväng vid 21-tiden igår. Allt gick bra tills vi småkraschade lite maskiner och allt kronrasade. Åkte hem 8 i morse 🙁 Fick skrapa av en centimetertjock pansaris från bilen 😛 Trevligt med snö är ju ljuset dock 😛
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Av en mystisk slump såg jag min kompis som har börjat röka på bussen hem idag för första gången sen september... weird...
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Av en mystisk slump såg jag min kompis som har börjat röka på bussen hem idag för första gången sen september... weird... 😄
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Jaha. Och så funkar det nu. Så var det i morse också. Helt cp.
Krokodil Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Min dator startar inte, om jag inte väljer felsäkert läge 😄 Skit! Satt uppe till 4 inatt och försökte fixa det...
Micke H Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Aargh. Mitt favvoforum funkar typ inte nu. Hur kan du i så fall skrivav det där? 😄
Kurt Cobain Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Jag menar det. Ingen får lämna den här tråden utan att först lämna ett bidrag. Annars kommer Ernst och tar er. 😉 Jag är inte rädd för Ernst. Du bör vara rädd för Ernst, i have warned u !
Pico Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, var är socialstyrelsen förresten? Borde det inte finnas beroende-varningstext på denna tråden/forumet?
Overkill Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Hmm, var är socialstyrelsen förresten? Borde det inte finnas beroende-varningstext på denna tråden/forumet? Nää, jag är inte beroende. Jag kan sluta precis när jag vill!
Dingbats Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Aargh. Mitt favvoforum funkar typ inte nu. Hur kan du i så fall skrivav det där? 😆 Haha, jag visste att den skulle komma.
Recommended Posts