Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
elkunskapsläraren

Ser han ut som Loa Falkman?

Haha, med lite fantasi kanske. 😛 Han är en ganska kort knubbig hårig grej, ser rätt smutsig ut, bryter på nån konstig finsk dialekt. Esko heter han.

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
elkunskapsläraren

Haha, med lite fantasi kanske. 😛 Han är en ganska kort knubbig hårig grej, ser rätt smutsig ut, bryter på nån konstig finsk dialekt. Esko heter han.

Vore kul om han öppnade en bar.

Postat
elkunskapsläraren

Vore kul om han öppnade en bar.

😛

Postat

Om en kvart börjar min lektion och sen kommer jag inte vara tillbaks tills på söndag kväll... så jag ger en en bild på en båt:

mediaalbumSASS%20ILLISAR%20TILL%20K%20HISTORIA2IC%202.jpg

Postat
Så tidigt? Vilken match? 😛

Jo men så har det ju varit sedan det började. Kl. 14 och sen en till kl. 18. 😛

Kanada - Vitryssland som gäller nu.

Postat

Jag fick MVG på muntliga nationella och grejen om The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. 😛 Fick också MVG på samhällsprovet om arbetsmarknaden och VG/MVG (jag var för partisk :lol) på arbetet om mänskliga rättigheter i Nordkorea.

Blir nog till och med TVÅ Loka ikväll 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.