Dingbats Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 elkunskapsläraren Ser han ut som Loa Falkman? Haha, med lite fantasi kanske. 😛 Han är en ganska kort knubbig hårig grej, ser rätt smutsig ut, bryter på nån konstig finsk dialekt. Esko heter han.
Fidden Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 elkunskapsläraren Ser han ut som Loa Falkman? Haha, med lite fantasi kanske. 😛 Han är en ganska kort knubbig hårig grej, ser rätt smutsig ut, bryter på nån konstig finsk dialekt. Esko heter han. Vore kul om han öppnade en bar.
Pico Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 elkunskapsläraren Ser han ut som Loa Falkman? Haha, med lite fantasi kanske. 😛 Han är en ganska kort knubbig hårig grej, ser rätt smutsig ut, bryter på nån konstig finsk dialekt. Esko heter han. Vore kul om han öppnade en bar. 😛
Dingbats Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Om en kvart börjar min lektion och sen kommer jag inte vara tillbaks tills på söndag kväll... så jag ger en en bild på en båt:
Pico Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Oj vad hockeyn känns långt bort. Har ju för fan väntat hela dagen redan. 😛
Pico Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Hungrig blev jag med... fast fan, nu är ju klockan 14 och det är hockey! 😛
Pico Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Så tidigt? Vilken match? 😛 Jo men så har det ju varit sedan det började. Kl. 14 och sen en till kl. 18. 😛 Kanada - Vitryssland som gäller nu.
Overkill Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Jag fick MVG på muntliga nationella och grejen om The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. 😛 Fick också MVG på samhällsprovet om arbetsmarknaden och VG/MVG (jag var för partisk :lol) på arbetet om mänskliga rättigheter i Nordkorea. Blir nog till och med TVÅ Loka ikväll 😛
Neosus Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 (redigerat) JAG har nyss köpt en blå pedal! 😄 Redigerat 4 maj 2007 av Neosus
Micke H Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 JAG har nyss köpt en blå pedal! 😄 Vad kostade den? Hur fungerar den? Kan den göra kaffe? 😄
Recommended Posts