Overkill Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Man fick ju feta raster hela den dan! Det enda som tog tid var ju hörförståelse mm. vi har hörförståelse tio över tio. Värdelösa prov det där. Tyckte det kändes mer som korttidsminnestest än engelskatest. 🙂 sant 😄
Overkill Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Köpte kläder idag 🙂För tävlingspengarna 😄 Nåra fina eller? 😄
Emulator Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Jag var klar på 15-20min på min tid 🙂 Rätt rutten info 😄 "jag va klar först" "kom sist" 😄
Neosus Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Jag var klar på 15-20min på min tid 😄 Rätt rutten info 😉 "jag va klar först" "kom sist" 😛 Jag har inte ens börja alltså är jag bäst! 😄 ...ja? 🙂
Dark Of Light Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Snopp i baken skulle sitta fint! Slut med gos och gull, dags för ett rumpeknull? 😄
Dark Of Light Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 kanske lika bra the game är en lek som går ut på att man inte ska tänka på the game om man tänker på the game förlorar man the game och då måste man berätta det för någon, annars suger man. om någon förlorar the game pausas leken i en halvtimma så alla ska hinna glömma den VARNING! mkt beroendeframkallade och irriterande för din omgivning 😲 Suger man..? Öhöh... Jaha ja. Lite som runka bulle fast lite mer direkt på sådär? 😳 😄 😱
david.roennlund Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Jag addade dig på myspace nu david! 😄 Vaken 😳 Heeeeej Pazo! och som sig bör "Tackar för adden !" 😱 Detta lilla forumuppehåll har vållats av sjukdom som hållt mig i sängen , men nu är jag uppe igen och kan fortsätta spamandet 😲
david.roennlund Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 (redigerat) Snopp i baken skulle sitta fint! Slut med gos och gull, dags för ett rumpeknull? 😄 Det är så fint att vi har så högt i tak här att alla vågar komma fram ur garderoberna och köksskåpen 😳 Redigerat 3 maj 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Jag har precis hjälpt pappa att slänga massa tegelsten i en container. Ont i ryggen nu 😄
Dingbats Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Jag har precis hjälpt pappa att slänga massa tegelsten i en container. Ont i ryggen nu 😄 Kom och tänka på knull i ryggen... det vore inte najs.
david.roennlund Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Kom och tänka på knull i munnen... det vore inte najs. 😳😄
Dingbats Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Kom och tänka på knull i munnen... det vore inte najs. 😱😳 Jo det vore det väl... 😄
david.roennlund Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 mm.. Egenligen lite skumt att nån tycker det är najs 😄
david.roennlund Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 (redigerat) mm.. Egenligen lite skumt att jag tycker om bajs 😳 😱 Nä, så skumt är det väll inte? Bajsa kan va skönt ! 😄 EDIT: jaha,och där bröt han sitt löfte om att inte skriva om bajs/bajsande i tråden 😲 Redigerat 3 maj 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 😄 Hur spelar du in gitarr och sånt förresten? 😳 Gick inte du någon ljudinriktning?
Overkill Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 du menar väll han den andra va 😳 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa förstod du? 😄
david.roennlund Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 (redigerat) mm 😄 Redigerat 3 maj 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 😄 Hur spelar du in gitarr och sånt förresten? 😳 Gick inte du någon ljudinriktning? Jo det gör jag! Menar du hemma? Med en SM57a och en billig 15W-förstärkare? Eller hur menar du?
Recommended Posts