Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Dingbats! När jag väl fått tummen ur röven och köpt elgitarr så får vi göra något ihop :rolleyes:

Jag ändrade förresten lite på hur jag höll pekfingret vid barréackord så nu tar jag de rent. Fast det gör ont. Och F är fortfarandel ite svårare än de andra men jag kan iaf :rolleyes:

Över internet då eller? Kanske vore nåt 😱 F och Bb är nog de svåraste barréackorden för de sitter så långt ner.

Nu ska jag till mormor och se på Top Model! Kommer tillbaks senare!

Postat
Dingbats! När jag väl fått tummen ur röven och köpt elgitarr så får vi göra något ihop 😱

Jag ändrade förresten lite på hur jag höll pekfingret vid barréackord så nu tar jag de rent. Fast det gör ont. Och F är fortfarandel ite svårare än de andra men jag kan iaf  :rolleyes:

Över internet då eller? Kanske vore nåt 😆 F och Bb är nog de svåraste barréackorden för de sitter så långt ner.

JAG VILL OCKSÅ SE TOP MODEL :rolleyes:

Postat
Dingbats! När jag väl fått tummen ur röven och köpt elgitarr så får vi göra något ihop 😱

Jag ändrade förresten lite på hur jag höll pekfingret vid barréackord så nu tar jag de rent. Fast det gör ont. Och F är fortfarandel ite svårare än de andra men jag kan iaf  :rolleyes:

Över internet då eller? Kanske vore nåt 😆 F och Bb är nog de svåraste barréackorden för de sitter så långt ner.

:rolleyes: Jag hinner sällan med att ta barréackord av A-typen. Kanske går lättare nu när jag ändrade lite på hur jag höll. Får testa sen 🙂

Postat
Dingbats! När jag väl fått tummen ur röven och köpt elgitarr så får vi göra något ihop 😆

Jag ändrade förresten lite på hur jag höll pekfingret vid barréackord så nu tar jag de rent. Fast det gör ont. Och F är fortfarandel ite svårare än de andra men jag kan iaf  😱

Över internet då eller? Kanske vore nåt 🙂 F och Bb är nog de svåraste barréackorden för de sitter så långt ner.

:rolleyes: Jag hinner sällan med att ta barréackord av A-typen. Kanske går lättare nu när jag ändrade lite på hur jag höll. Får testa sen 🙂

De e ba träning som gäller! Träna upp vänsterhanna så ska du få se på andra bullar..

:rolleyes:

Postat

Var å besökte min polare som hamnade i sjukhus när han trillade på valborg med en flaska vin i handen. Ett antal djupa skarsår som ledde att en och en halv sena gick av. han opererades igår.

Postat
AGnes är ju skitfin sebbe! :rolleyes:

Jag vet 😱

Jag blir också 😆

Det var längesen vi hade en sån MSN-konversation :rolleyes:

Dags igen antar jag 🙂

Postat (redigerat)
Ajdå  :rolleyes:

Ja lite surt for honom att han inte fick festa vidare över 00 slaget då han fyllde den första. Och att han inte kan åka motorcyckel eller runka nu på ett tag.

Det jobbigaste är nog att han måste göra sjukgymnastik med fingrarna varje dag varje timma i en månad frammåt. Och dessutom är det hans högerhand med vilken han skriver.

Riktig dålig timing. Men aja. Han är på bra humör ändå. Serskillt med polare som mitt gägng :rolleyes:

EDIT: Varje timma glömde jag!

Redigerat av Pazo
Postat

Jag har tänkt lite på vilka serier jag har tänkt att se om/hela:

2½ men

8 Simple Rules

Alla älskar Raymond

Desperate Housewives

Entourage

Melrose Place

One Tree Hill

Vänner

What About Brian

Postat
Men han har väl en vänsterhand? 😄

Har du försökt med vänsterhanden ?

Det är ju skitsvårt ju 😕😱

Ja exakt.. speciellt när kopplingen sitter till höger.

😱

Postat
Men han har väl en vänsterhand? 😄

Har du försökt med vänsterhanden ?

Det är ju skitsvårt ju 😕😱

Närå! Man får väl kämpa lite också!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.