Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

mm. Hur pass genomskinligt är dett att ge en stor fyhjulsdriven radiostyrd bil till den 4,5-årig dotter ? 😄

😄

musik (oregistrerad)
Postat

absurt

Postat
mm. Hur pass genomskinligt är dett att ge en stor fyhjulsdriven radiostyrd bil till den 4,5-årig dotter ? :rolleyes:

🙂

Tja... paketera med vanligt papper så ska det nog gå... 😱

HAH HAH HAH 😆

...eller ja. :rolleyes:

Postat

Aaaaaahhhh

Äntligen fått pissa. Vart pissenödig aslänge och var tvungen att gå igenom hela stan innan jag pissa hemma :rolleyes:

Och så är jag sjukt hungrig men inget käk! Så jag måste köpa mat!

Postat

Kvarngärdet. Borta vid moskén.

Har Netto, ica, willys, statoil, mcDonalds, max och nåra pizzerior nära! Så hitta mat är inte problemet.

Nu ska jag till willys bara för att de är där jag brukar storhandla :rolleyes:

Postat

Jag fick en informationsbroschyr om lumpen från... lumpen idag. Som jag fattar det tar de inte ens in alla för mönstring, bara de som verkligen vill. Vad skönt :rolleyes:

Postat

71 jävla kronor för en bläckpatron till jävla skrivaren.. å dom är int större än såhär:

.

Jaa just de! :rolleyes:

6 stycken.. :rolleyes:

Postat
Jag fick en informationsbroschyr om lumpen från... lumpen idag. Som jag fattar det tar de inte ens in alla för mönstring, bara de som verkligen vill. Vad skönt 😱

...jag hade dåligt "psyke" så jag slapp. :rolleyes: ...men då var alla tvugna att mönstra iallafall. :rolleyes:

Postat
Kvarngärdet. Borta vid moskén.

Har Netto, ica, willys, statoil, mcDonalds, max och nåra pizzerior nära! Så hitta mat är inte problemet.

Nu ska jag till willys bara för att de är där jag brukar storhandla :rolleyes:

Jag flyttar nog ner till Kvarngärdet.. här får man lov att slakta maten själv. :rolleyes:

Postat

Skickade just ett mejl till skolans IT-ansvariga och frågade hur man motiverar att man använder dyr proprietär programvara istället för gratis open source-program. Det ska bli kul att se hur han svarar. Förmodligen nåt cp-svar typ "det skulle bli en för stor omställning" eller "vi kan inte avvika från kommunens standard". Eller "det skulle bli för dyrt". :rolleyes: Det vore fan det sjukaste!

Postat
AGnes är ju skitfin sebbe! :rolleyes:

Jag vet :rolleyes:

Snackar ni om Idol-Agnes? Hon är iaf inte så jävla snygg.

3,141592653589793238462643383279!

Postat

Dingbats! När jag väl fått tummen ur röven och köpt elgitarr så får vi göra något ihop :rolleyes:

Jag ändrade förresten lite på hur jag höll pekfingret vid barréackord så nu tar jag de rent. Fast det gör ont. Och F är fortfarandel ite svårare än de andra men jag kan iaf :rolleyes:

Postat
AGnes är ju skitfin sebbe! :rolleyes:

Jag vet 😱

Snackar ni om Idol-Agnes? Hon är iaf inte så jävla snygg.

3,141592653589793238462643383279!

Nä. Idol-Agnes kan ta sig någonstans. Detta är en annan Agnes! :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.