Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 BUMP För det är ju verkligen vad den här tråden behöver. 😳 När jag skriver på tangentbordet myllrar det liksom som om det var myror som konspirerade om och det låter som också som om det är jag som driver maskineriet tick tack tyck tuck tick tack klicketiklack http://en.wikipedia.org/wiki/Infanticide
Dingbats Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 hurdy hurdy hurdy gurdy...annars varä rätt 😳 hurdy hurdy
Overkill Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Läste imorse att The Raconteurs spelar in en ny skiva! Underbart! 😳
Dingbats Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Jag kom just på hur mycket jag älskar open source. Frihet FTW!
Overkill Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Hur har ni kommit på namnen Neosus och Dingbats egentligen? 😳
Dingbats Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Hur har ni kommit på namnen Neosus och Dingbats egentligen? 😆 Dingbats är iofs världens sämsta namn, men jag har använt det sen i sexan, och då lät det bra... 😳 Och nu är det för sent att ändra för jag heter Dingbats överallt. Det betyder för övrigt nånting, vilket bara gör det ännu värre eftersom jag inte är unik.
Micke H Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Chroma hade ju en grym förklaring till Neosus. 😆 (Som ioförsig inte var sann... 😳 )
Pazo Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Fan vilken skön väckning jag fick nu! 😳 Vaknar av att telen ringer och när jag svarar äre en tjej på luren! Hon informerar mig att jag har vunnit 1000kr att köpa vad jag vill för i forumgallerian. Detta då jag bara surfade runt på deras hemsida å svarade på en liten lätt tävlingsfråga. WOoooÄÄÄ!!! hahaha Fan va naaajs!! det bästa är att Weekdays, Solo och Carlings alla tre ligger i den gallerian 😆 HAHAHAH! 😆😛
Dingbats Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 AGnes är ju skitfin sebbe! 😄 Eyy... du ska ge fan i min lillasyrra, len! 😄 Eller så finns det flera som heter det...
musik (oregistrerad) Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Grattis Pazo! Jag förväntar mig att vinna också.
Recommended Posts