Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁

Haha, 500 spänn på att det är du som inte klarar av det bara! 🙁

🙁

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁

Haha, 500 spänn på att det är du som inte klarar av det bara! 😄

🙁

Möjligt 🙁 Men strängarna är svåra att trycka ner där. Mycket lättare att ta ett likadant ackord fast längre upp på halsen. 😄

Postat

Nä om man ska göra nått vettigt kanske...

Lira spel! 😄

...vad för spel ska jag lira då? 🙁

Äh... skiter it! 🙁

hm.. 🙁

Postat
Kan blåsan sprängas? 🙁

mm, om du håller dig för länge (och lyckas att inte kissa på dig) så sprängs blåsan säkert 🙁

Sen är du DÖÖÖÖÖÖDDDD 🙁

och eftersom jag uppenbarligen lever fortfarande borde jag nog ta en dusch och byta kläder ganska omgående...

Postat

Grattis! 😄

..eller ja. 🙂

Fasiken vad allt känns konstigt idag 😄🙁

Int söp ja igår heller.. 🙁

hmmm......... 🙁

☺️

AAH!! KAFFE 😆 Måste koka KAFFE JAAAAAA 😆

jippi.. 😄

Postat

haha min mamma är konstig 🙁 jag har sagt till henne flera gånger att jag vill till arvikafestivalen och att det kommer bra band dit. för en stund sen kom hon in i mitt rum och sa att hon hade sett att magic numbers (+ andra bra band) kommer till arvika och att hon vill åka dit. 🙁

Antingen så lyssnar hon inte på mig eller så är hon senil. Frågan är vad som är värst. 🙁

musik (oregistrerad)
Postat
haha min mamma är konstig 😆 jag har sagt till henne flera gånger att jag vill till arvikafestivalen och att det kommer bra band dit. för en stund sen kom hon in i mitt rum och sa att hon hade sett att magic numbers (+ andra bra band) kommer till arvika och att hon vill åka dit. 😳

Antingen så lyssnar hon inte på mig eller så är hon senil. Frågan är vad som är värst. 😛

Joodåååee......

det är bara hennes sätt att säga att "SÅÅÅ ska jag ha koll på dig där".

😆

musik (oregistrerad)
Postat
Har snusat så att det svider under överläppen 😆

Dax att sluta nu kanske.. 😆

Jag har bara snusat en enda gång i hela mitt liv. Det sved något fruktansvärt under läppen denna enda gång. Trodde det var vad som var syftet med hela grejen...

Tur att jag slutade direkt då, och aldrig började.

😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.