Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁 Haha, 500 spänn på att det är du som inte klarar av det bara! 🙁 🙁
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁 Haha, 500 spänn på att det är du som inte klarar av det bara! 😄 🙁 Möjligt 🙁 Men strängarna är svåra att trycka ner där. Mycket lättare att ta ett likadant ackord fast längre upp på halsen. 😄
david.roennlund Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Kan blåsan sprängas? 🙁 mm, om du håller dig för länge (och lyckas att inte kissa på dig) så sprängs blåsan säkert 🙁 Sen är du DÖÖÖÖÖÖDDDD 🙁
Neosus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Nä om man ska göra nått vettigt kanske... Lira spel! 😄 ...vad för spel ska jag lira då? 🙁 Äh... skiter it! 🙁 hm.. 🙁
Fidden Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Kan blåsan sprängas? 🙁 mm, om du håller dig för länge (och lyckas att inte kissa på dig) så sprängs blåsan säkert 🙁 Sen är du DÖÖÖÖÖÖDDDD 🙁 och eftersom jag uppenbarligen lever fortfarande borde jag nog ta en dusch och byta kläder ganska omgående...
Neosus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Grattis! 😄 ..eller ja. 🙂 Fasiken vad allt känns konstigt idag 😄🙁 Int söp ja igår heller.. 🙁 hmmm......... 🙁 ☺️ AAH!! KAFFE 😆 Måste koka KAFFE JAAAAAA 😆 jippi.. 😄
Pazo Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Har setat hela dagen och kollat på Penn & Teller: Bullshit :blink.
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 haha min mamma är konstig 🙁 jag har sagt till henne flera gånger att jag vill till arvikafestivalen och att det kommer bra band dit. för en stund sen kom hon in i mitt rum och sa att hon hade sett att magic numbers (+ andra bra band) kommer till arvika och att hon vill åka dit. 🙁 Antingen så lyssnar hon inte på mig eller så är hon senil. Frågan är vad som är värst. 🙁
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Jag lyssnar på Edvin Lindström - Kom nu alla djur 🙁 🙁 Erkänn att solot är snyggt!
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Jag lyssnar på Edvin Lindström - Kom nu alla djur 🙁 🙁 Erkänn att solot är snyggt! Faktiskt så tänkte jag på det 🙁
musik (oregistrerad) Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 haha min mamma är konstig 😆 jag har sagt till henne flera gånger att jag vill till arvikafestivalen och att det kommer bra band dit. för en stund sen kom hon in i mitt rum och sa att hon hade sett att magic numbers (+ andra bra band) kommer till arvika och att hon vill åka dit. 😳 Antingen så lyssnar hon inte på mig eller så är hon senil. Frågan är vad som är värst. 😛 Joodåååee...... det är bara hennes sätt att säga att "SÅÅÅ ska jag ha koll på dig där". 😆
Neosus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Har snusat så att det svider under överläppen 😆 Dax att sluta nu kanske.. 😳
musik (oregistrerad) Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Har snusat så att det svider under överläppen 😆 Dax att sluta nu kanske.. 😆 Jag har bara snusat en enda gång i hela mitt liv. Det sved något fruktansvärt under läppen denna enda gång. Trodde det var vad som var syftet med hela grejen... Tur att jag slutade direkt då, och aldrig började. 😳
Recommended Posts