david.roennlund Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 (redigerat) Vaken ! 😄 men det har jag föresten varit hela natten, har haft massa feber och inte kunnat sova 😄 Redigerat 1 maj 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Jag kom just på att "ont i ryggen" blir "evil in the back" på engelska om man översätter direkt. 😄 Okej inte så kul men ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 jo,lite kul är det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Godnatt ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 nevermind... problem solved 😄 Kabooom? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Gwäääh! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Ni är inte så talföra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 (redigerat) Jag har seriöst storstäd på G. 😄 Tänkte hinna få lite sånt klart innan all hockey drar igång för dagen. Redigerat 1 maj 2007 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Så, nu känner jag mig fräschare, nu har jag tvättat mig och borstat tänderna. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Så, nu känner jag mig fräschare, nu har jag tvättat mig och borstat tänderna. 😄 😄- Skola imorgon 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 nevermind... problem solved 😄 Kabooom? 😄 ouch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 YES! Nu har jag äntligen fått igång kreativiteten! 😄 :D Håller på med en låt om Otto von Bismarck nu, baserat på en idé jag fick i natt innan jag somnat. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Kan blåsan sprängas? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 YES! Nu har jag äntligen fått igång kreativiteten! 😄 :D Håller på med en låt om Otto von Bismarck nu, baserat på en idé jag fick i natt innan jag somnat. 🙂 😄 Och det är...? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Jag har redan gjort en låt om Gustav III, och den här kommer bli ungefär samma stuk, så min nästa skiva kommer typ vara "tema: halvskustiska låtar om historiska ledare" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Usch och fy så det tog emot idag att städa och ha sig. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Jag har redan gjort en låt om Gustav III, och den här kommer bli ungefär samma stuk, så min nästa skiva kommer typ vara "tema: halvskustiska låtar om historiska ledare" 😄 Fältherren loa falkman ska också vara med va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Jag har redan gjort en låt om Gustav III, och den här kommer bli ungefär samma stuk, så min nästa skiva kommer typ vara "tema: halvskustiska låtar om historiska ledare" 😄 Fältherren loa falkman ska också vara med va? Haha, nej han var på förra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 En fet jävla snus och en kopp kaffe kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 En fet jävla snus och en kopp kaffe kanske? Inte vad jag skulle vilja ha just nu, men funar det för dig så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 FUNAAAAAAAAARE... ooOOH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Min nya låt har typ samma ackord som Här kommer alla känslorna på en och samma gång 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Stackars dig 🙁 Har du gjort en skiva alltså? Får man höra den? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Stackars dig 🙁 Har du gjort en skiva alltså? Får man höra den? 🙁 Ja, dvs. en radda låtar som jag bränt ut påskiva och gjort omslag till och gett till några jag känner 🙁 Följ bara min WWW-länk så finns låtarna där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts