Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Fast min egen ålder har ju aldrig hindrat mig tidigare, kom jag på. 😳 Snorvalp! 🙁 Äsch, jag är en stor pojke nu. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Töntar! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Imorse knöt jag mina egna skosnören ALLDELES själv. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 De va bra gjort.. 😳🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag skriver en grej nu som jag ska skicka in till "Slutet på historien" sedan 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Snopp snopp snopp snopp 😳🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Imorse knöt jag mina egna skosnören ALLDELES själv. 🙁 😳 No more kardborreband? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Näe, kardborrband is the shit! Går ju mycket snabbare! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Fast bäst är ju krulliga snören! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Fast bäst är ju krulliga snören! 😳 Som lyser i mörkret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😳 Tja Fidden! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😳 slut på snus... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😮 Har du latency på öronen? 😎 Näe, inte mer än någon annan, men jag gissar att det är något som händer där inne efteråt. Skulle tro att det är öronvax som gör att jag både hör och känner att det händer prylar där inne. För det är lite ett sånt fenomen. Typ snudd på att det skall bli lock för öronen. Vet inte... svårt att beskriva hur det är. 😄 Sådär hade ju jag när jag hade vaxpropp! Fast då gjorde det hiskeligt ont och jag hörde knappt inget. Om man rörde på käken (som man gör för att få bort ett vanligt lock) så hörde man hur det rörde sig. Dte gjorde ont och jag kundei nte bada på en hel vecka (var ju i Bulgarien då 😲) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Det är kaaallt ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Grattis Kungen! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Kungen? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Varför har An inconvenient truth hetat just an inc... när den sänts på TV4+ men En obekväm sanning när den sänds på TV4? 😲 Ja, det är ju kungens födelsedag idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Kungen är död. Länge leve kungen! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Kungen är död. Länge leve kungen! 😮 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Varför har An inconvenient truth hetat just an inc... när den sänts på TV4+ men En obekväm sanning när den sänds på TV4? 😮 För att filmen är en obekväm sanning för TV4? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 PAZO! 😲 "Fyllecykling - inte att rekommendera" 😮 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1057502,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 PAZO! 😲 "Fyllecykling - inte att rekommendera" 😮 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1057502,00.html 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Wow, Pain of Salvations skiva BE är verkligen en av de bästa skivorna jag någonsin har hört i hela mitt liv! 😮 Något mer unikt, inspirerande, häftigt har jag aldrig stött på! Varken Pink Floyds The Wall, Queensryches Operation Mindcrime, Iron Maidens Seventh Son Of A Seventh Son eller ens Dream Theaters Scenes From A Memory kommer i närheten. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Wow, Pain of Salvations skiva BE är verkligen en av de bästa skivorna jag någonsin har hört i hela mitt liv! 😎 Något mer unikt, inspirerande, häftigt har jag aldrig stött på! Varken Pink Floyds The Wall, Queensryches Operation Mindcrime, Iron Maidens Seventh Son Of A Seventh Son eller ens Dream Theaters Scenes From A Memory kommer i närheten. 😮 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag visste det. Det är typ omöjligt att tipsa om nån bra skiva eftersom ingen ändå bryr sig... 😲 Jag minns bara när Emulator skulle få dig att lyssna på Black Label Society. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Men jag påstår inte att jag är mycket bättre. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts