Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Bah, vad jag är trött på allt det där kiss och bajssnacket i den här tråden nowadays. 😳 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 jag hatar grannar som börjar borra, spika och såga klockan 8. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag håller faktiskt med Pico, it's getting old... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 (redigerat) Jag vet! Men dte är ju ungefär som att säga "Bah, vad jag är trött på allt det där Jesus- och Gudasnacket i den här kyrkan nowadays." 😄 ...eller kanske inte 😳 Redigerat 30 april 2007 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag tänkte se Spider-Man 2 snart. Tänkte se den på DVD:n i mitt rum igår kväll men då bara den hackade så jag får ta det på DVD:n här nere istället idag 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Den gick ju på TV igår... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Den gick ju på TV igår... 😳 Jag vet! Men vi har den på DVD och då slipper man ju reklamtjaffset också. Plus att den nästan var slut när jag tänkte kolla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Spider-Man 2 nu! l8r 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 "The disc is dirty" Det funkade inte 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Är du ledig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag tänkte se Spider-Man 2 snart. Tänkte se den på DVD:n i mitt rum igår kväll men då bara den hackade så jag får ta det på DVD:n här nere istället idag 😳 Kirsten Dunst är ju skitsnygg!!! Och jag är pissnödig... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Nu blidde jag hungrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Är du ledig? Ja 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳 Har du latency på öronen? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Bästa karaktären i Spider-Man är ju lätt redaktören. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 (redigerat) Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳 Har du latency på öronen? 🙁 Näe, inte mer än någon annan, men jag gissar att det är något som händer där inne efteråt. Skulle tro att det är öronvax som gör att jag både hör och känner att det händer prylar där inne. För det är lite ett sånt fenomen. Typ snudd på att det skall bli lock för öronen. Vet inte... svårt att beskriva hur det är. 😄 Redigerat 30 april 2007 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Bästa karaktären i Spider-Man är ju lätt redaktören. Jösses vad du fastnat. OC och Spindelmannen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳 Har du latency på öronen? 😄 Näe, inte mer än någon annan, men jag gissar att det är något som händer där inne efteråt. Skulle tro att det är öronvax som gör att jag både hör och känner att det händer prylar där inne. För det är lite ett sånt fenomen. Typ snudd på att det skall bli lock för öronen. Vet inte... svårt att beskriva hur det är. 😄 Låter som om du borde få det kollat. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 🙁😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Bästa karaktären i Spider-Man är ju lätt redaktören. Jösses vad du fastnat. OC och Spindelmannen? Haha 🙁 Nä, det är bara OC jag är riktigt besatt av 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 *host* fjortis! *host* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 HORA 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag lyssnade på Adam Brodys (spelar Seth i OC) band igår 🙁 Han spelar trummor, men han var väl ganska medelmåttig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 APA 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Äsch, är man tjugo, har man rätt att kolla ynge för fjortisar. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Fast min egen ålder har ju aldrig hindrat mig tidigare, kom jag på. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Fast min egen ålder har ju aldrig hindrat mig tidigare, kom jag på. 😳 Snorvalp! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts