Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1

Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Jag tänkte se Spider-Man 2 snart. Tänkte se den på DVD:n i mitt rum igår kväll men då bara den hackade så jag får ta det på DVD:n här nere istället idag 😳

Kirsten Dunst är ju skitsnygg!!!

Och jag är pissnödig... 🙁

Dela på andra sajter

Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳

Dela på andra sajter

Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet. Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳

Har du latency på öronen? 🙁

Dela på andra sajter

Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet.  Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳

Har du latency på öronen? 🙁

Näe, inte mer än någon annan, men jag gissar att det är något som händer där inne efteråt. Skulle tro att det är öronvax som gör att jag både hör och känner att det händer prylar där inne. För det är lite ett sånt fenomen. Typ snudd på att det skall bli lock för öronen.

Vet inte... svårt att beskriva hur det är. 😄

Redigerat av Pico
Dela på andra sajter

Ugh... måste vila öronen. Känner hur högra örat reagerar när jag använder scrollhjulet.  Alltså verkligen känner och hör hur det arbetar för varje scrollning. Måste vara kring 50ms delay dock. 😳

Har du latency på öronen? 😄

Näe, inte mer än någon annan, men jag gissar att det är något som händer där inne efteråt. Skulle tro att det är öronvax som gör att jag både hör och känner att det händer prylar där inne. För det är lite ett sånt fenomen. Typ snudd på att det skall bli lock för öronen.

Vet inte... svårt att beskriva hur det är. 😄

Låter som om du borde få det kollat. 🙁

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.