Dingbats Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 När man ska utforska ett band, är det inte dumt att börja med deras "bästa" platta då? 😑 Nej, för sen köper man de andra också och märker att det är en av dem som egentligen är bättre. ☺️ Jag ska vara med i studio tidningen Grattis! 😑
Overkill Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Jaja! Whatever! 😑 Protect Me From What I Want lät hursomhelst konstigt på franska 😑
Dingbats Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Jaja! Whatever! 😑 Protect Me From What I Want lät hursomhelst konstigt på franska 😑 Du borde kolla in videon till den. Jag har för mig att det är den som har typ en porrfilm som video. ☺️ Förresten är det himla skönt när man petar långt upp i näsan och får ut en rejäl jävel som känns som den kommer ända uppifrån hjärnan ☺️
Dark Of Light Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Förresten är det himla skönt när man petar långt upp i näsan och får ut en rejäl jävel som känns som den kommer ända uppifrån hjärnan 😑 😑 Men... Tänk om..?
Overkill Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Förresten är det himla skönt när man petar långt upp i näsan och får ut en rejäl jävel som känns som den kommer ända uppifrån hjärnan 😑 Jaa! Eller när man kommer hem från skolan och så har man haft en i näsan som liksom vart i vägen och man känner att den är enorm (men man kan ju inte peta ut den i skolan) och så tar man ut den och så bara man... aaahh...
Neosus Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Efter varje nysning så minskas intellektue....inttelekt....interlekt.....e......iiiii..... va? 😳
Dingbats Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Förresten är det himla skönt när man petar långt upp i näsan och får ut en rejäl jävel som känns som den kommer ända uppifrån hjärnan 😳 Jaa! Eller när man kommer hem från skolan och så har man haft en i näsan som liksom vart i vägen och man känner att den är enorm (men man kan ju inte peta ut den i skolan) och så tar man ut den och så bara man... aaahh... Ja! Eller man har en som man har jobbat med hela dan och sen när man sitter och ströpetar lite för skojs skull så känner man hur man får tag och får med sig en låååång tråd med en ordentlig lobba i änden! 😄 Men... Tänk om..? Det är värt det! 😄
Dark Of Light Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Eller när man nuppar och det äntligen gå... 😳
Dingbats Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Eller när man nuppar och det äntligen gå... 😳 Haha, ja det vore härligt! Två flugor i en smäll! 😄
Dark Of Light Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 😄 Vad förvånad hon ska bli när man snyter sig i hennes ansikte samtidigt som man kommer... "Vad snabb och vig du är", kan hon tycka..? 😄😳
Pico Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Bah, vad jag är trött på allt det där kiss och bajssnacket i den här tråden nowadays. 😳
Pazo Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Jag funderar på att dra å göre någe med någon! Men jag vet inte vem eller vad! Kan ju dra te felix å softa med film. men jag vill ju liksom ha någe å äta också!
Pico Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Jag funderar på att dra å göre någe med någon! Men jag vet inte vem eller vad!Kan ju dra te felix å softa med film. men jag vill ju liksom ha någe å äta också! Do it!
Pazo Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 Fick bli en påse chips och glass! Bakfylle glassen är fin!
allansson Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Dags för Valborg. Alla som bor i en studentstad vet vad det innebär. Nu blir det supa around the clock. WOOO! 😳
Umemagnus Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 jäklar va de ska grillas idag.... har marinerat en hel jädra ko
Pazo Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 HAHAHA!! FAN VA JAG SKA DRICKA ALKOHOL! 😳 Börja dricka champagne om en timma i ekonomikumparken! sen gå på ölen! 😄
Pazo Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 var nog kanske bra att jag låg bakis hela gårdagen! så slapp jag va de nu 😄 få se nu.. drack i onsdags, fredas, lördas och nu idag 😄 Varje dag har jag blivit svinfull 😳
Micke H Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Fan, jag var bakis hela jävla söndagen... 😄 Tur att man bara fyller 20 år en gång i livet. 😳
Recommended Posts