Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Dave Navarro är ganska duktig faktiskt. Sen kanske hna inte riktigt passade i RHCP, men men. Han gjorde ändå ett bra jobb och i Jane's Addiction är han ju bra!

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Man kan göra mycket kul med ☺️ och 😑 ! Till exempel koda meddelanden. Om vi börjar på A och låter ☺️ bläddra framåt i alfabetet och 😑 bakåt, kan man få det här:

smilies.png

🙂

Postat
Man kan göra mycket kul med ☺️ och 😑 ! Till exempel koda meddelanden. Om vi börjar på A och låter ☺️ bläddra framåt i alfabetet och 😑 bakåt, kan man få det här:

smilies.png

🙂

Nu förstörde du för mig 🙂

Postat
Förklara kodningen bättre 😑 Jag fattar inte 😑

Ursprungsbokstaven är A. För varje rad går man till en ny bokstav i ordet. ☺️ bläddrar framåt i alfabetet och ☺️ bakåt, ett steg för varje smiley. Varje rad börjar på den bokstav som förra slutade på. Om du fattar.

🙂 Whatever. 🙂

Postat
Fett oskönt att ha varit bakis hela dagen... 😑

Om man dricker en massa antisprit borde väl det neutralisera det man drack kvällen innan?

Postat
Over-kill.

pi & Co

pi = 3,1415926535897932384626433...

Ville bara briljera lite. Pi till 25 decimaler är för övrigt mitt enda partytrick.

En i min klass kan pi med 100 decimaler utantill...

Postat (redigerat)
Skrev du bajs i ditt kodade smileymedelande?

För mig blev det bajo-nånting. Men dte är väl fem bokstäver?

Det ska bli BAJSA! 😑

EDIT: Vilket jag precis gjorde förresten! Det gick jättebra även om jag fick trycka på rätt rejält!

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.