Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Ni e väl för underbara! 😱

Jag har vart på systemet för första gången. Ett vitt vin från Norge för 400 spänn blev det! 🥰

Postat
Ni e väl för underbara! 😆

Jag har vart på systemet för första gången. Ett vitt vin från Norge för 400 spänn blev det! 😠

😱 Ett vitt vin från Norge? 🥰 För 400?? 😳 Men... Why? Kunde inte du tjackat ett helt gäng flarror av billigare sort liksom?

Postat

OH MY GOD! 😉

Jag har inte ens brytt mig om att kolla på forumet sen det blev omgjort, och så nu gör jag det och märker att det gamla är tillbaka!

Visserligen bara i ett tag då tydligen, men okej. Ni som vet mer och har hängt med, kommer det nya vara lika dåligt som det var förut när det byts ut igen? Isåfall är det ju ingen idé att vara här... hoppas verkligen att det blir bra, för jag har saknat Studio forum! 🙂

Postat
Välkommen tillbaka Dingbats!

Tack! 😉 Vad härligt! Hoppas det här håller i sig, för utan längsta tråden så har jag ingenstans att snacka av mig en massa skit jag tänker på hela tiden 🙂

Jag var på Roger Waters i förrgår på Globen förresten, det var skitbra 🙂

Postat
Välkommen tillbaka Dingbats!

Tack! 😉 Vad härligt! Hoppas det här håller i sig, för utan längsta tråden så har jag ingenstans att snacka av mig en massa skit jag tänker på hela tiden 🙂

Jag var på Roger Waters i förrgår på Globen förresten, det var skitbra 🙂

Jag vet! Känner likadant! 🙂

Kul! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.