Overkill Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Men crap! Placebo-skivan var en samlingsskiva som var copy protected... 😱 Jag hatar ju både kopieringsskyddade skivor och samlingsskivor. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Ny stad i Popo också 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Impulsköp är inte alltid bra, eh? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Vadå impulsköp! Den låg ju i korgen lääänge! 😄 Men den gick att lägga in på datorn iaf. Men men! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Håller med om samlingsskivor förresten, hata dom! Jag vill inte höra ett bands hits, jag vill höra en hel skiva! Tänk om dom har 15 bra låtar, och resten suger? Så köper man best of-skivan och tror att dom är grymma. 😄 Dessutom innehåller samlingsskivor de POPULÄRASTE låtarna, inte de bästa. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Precis. 😄 Bara för att tjäna pengar och som du sa så missar man ofta godbitarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 hej? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 När är det dags att läsa igenom helt den här smått meningslösa tråden? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 För det första måste man inte läsa igenom hela. 😄 För det andra är den inte meningslös. Den är lätt forumets bästa tråd. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 (redigerat) 😄 😛 😛 😄 Erkänn att du inte vågar citera mig? Redigerat 26 april 2007 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😛 😛 😛 😄 Erkänn att du inte vågar citera mig? Vet inte...verkar läskigt... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😛 😛 😛 😄 Erkänn att du inte vågar citera mig? Vet inte...verkar läskigt... 😛 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Läste din gamla artikel i Studio häromdagen förresten, man får verkligen ett shysst ljud! Och då testade jag bara kompressor-EQ-delen av metoden... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😄 att svara mig är helt ointressant antar jag? : P 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Läste din gamla artikel i Studio häromdagen förresten, man får verkligen ett shysst ljud! Och då testade jag bara kompressor-EQ-delen av metoden... 😄 Tackar som attan! 😄 Skulle dock skriva den lite annorlunda om jag fick skriva den idag. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 jaja 😄 Verkar som kontrollrummets OT-avdelning tvärdött ? Alla hänger här då gissar jag? Sitter å funderar om jag är sugen eller ej på att åka å jobba 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😄 att svara mig är helt ointressant antar jag? : P 😛 Näe, sorry, misstolkade ditt inlägg... 😛 Nästa gång du är ironisk, använd en smiley. 😄 För du var väl ironisk? 😛 Jag menade bara att DoL var en skön snubbe, ingenting annat. Jag dissade inte någon. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Läste din gamla artikel i Studio häromdagen förresten, man får verkligen ett shysst ljud! Och då testade jag bara kompressor-EQ-delen av metoden... 😄 Tackar som attan! 😄 Skulle dock skriva den lite annorlunda om jag fick skriva den idag. 😛 Skulle du skrivit nåt annorlunda på själva mixdelen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 BUT BABY, I'M THE WORRYING KIND! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Jag är helt jävla fucking slut! Var på stan tre timmar efter skolan. sen drog jag å spela fotboll direkt efter! sen lite beachvolley och sen han jag bara äta för sen skulle basse å jag träna. å nu kom jag precis hem! så jävla sluuut 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic=38299&hl= Meh, ingen som vet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 näää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 😄 att svara mig är helt ointressant antar jag? : P 😛 Näe, sorry, misstolkade ditt inlägg... 😛 Nästa gång du är ironisk, använd en smiley. 😄 För du var väl ironisk? 😛 Jag menade bara att DoL var en skön snubbe, ingenting annat. Jag dissade inte någon. 😛 äsch, trodde ju att du fattade det ändå med tanke på vad folk säger i denna tråd 🙂 KLART ja va ironisk. allt väl annars? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Jorå, allt är bara bra! 😄 I alla fall om jag får någon sång på min låt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Varför är överkill typ inte på internet å mkt längre 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Varför är överkill typ inte på internet å mkt längre 😄 Han dissar oss. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts