Micke H Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 ...motionera på toan? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Gjorde ni? 😆 Förlåt 🙁🥰 Ska kanske tillägga att quoten kom från KR 😉 Min OC-drama-line var ju lite av en fråga. Men då du svarade som du gjorde trodde jag att du inte ville berätta. 😄 Edit: Eller uh, gick tillbaks och kollade... det var inte bara någon line med inbyggt "lite av en fråga" utan det var en ren fråga med frågetecken och hela köret. 😉 Jag trodde mer det var en fråga som du inte ville ha svar på. Men men! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Så skönt att ha dig tebaks i full form pico 😆 I totally agree! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 😉 ..imorronbitti ska jag spela barnvisor på jobbet. 😉 🥰 www.snapsvisor.nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Gjorde ni? 😆 Förlåt 🙁🥰 Ska kanske tillägga att quoten kom från KR 😉 Min OC-drama-line var ju lite av en fråga. Men då du svarade som du gjorde trodde jag att du inte ville berätta. 😄 Edit: Eller uh, gick tillbaks och kollade... det var inte bara någon line med inbyggt "lite av en fråga" utan det var en ren fråga med frågetecken och hela köret. 😉 Jag trodde mer det var en fråga som du inte ville ha svar på. Men men! 🙁 Näe, det var en sån fråga som, om du behövde, lätt kunde svara " 😄 " på om du inte ville gå in på detaljer. En inplanterad lätt utväg till den som skall svara helt enkelt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Gjorde ni? 😉 Förlåt 🙁😄 Ska kanske tillägga att quoten kom från KR 🥰 Min OC-drama-line var ju lite av en fråga. Men då du svarade som du gjorde trodde jag att du inte ville berätta. 😄 Edit: Eller uh, gick tillbaks och kollade... det var inte bara någon line med inbyggt "lite av en fråga" utan det var en ren fråga med frågetecken och hela köret. 😄 Jag trodde mer det var en fråga som du inte ville ha svar på. Men men! 🙁 Näe, det var en sån fråga som, om du behövde, lätt kunde svara " 🙁 " på om du inte ville gå in på detaljer. En inplanterad lätt utväg till den som skall svara helt enkelt. 😄 Ah 😎 Men nu vet ni lite mer i alla fall 😄 Rachel Bilson (aka. Summer Roberts) är tillsammans med Ricky Martin. 😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Apa hora apa hora 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Behöver en volleyboll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Basse hade en! Nu kan vi köra lite beach ifall man får för sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Du kan va! 😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 (redigerat) God lunch 😄 önskar norska posten/tullen ond bråd död 😠 Redigerat 24 april 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 My GOD, vad skönt det är att pissa ibland... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Vilket hål avses i boken Svålhålet?? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Jag fick min första lön idag! 2000 SPÄNN! 😠 FÖR FYRA GREJER!!! 😄😱 Gör jag två grejer till så kan jag ju köpa en Squire Stratocaster och en V-Amp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Grattis. Jag minns min första lönecheck från mitt första extrajobb, som inte var sommarjobb, vill säga... 😠 Aja, ska dra hem nu. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 (redigerat) Kommer inte ens ihåg min senaste löning... 😠 Redigerat 24 april 2007 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 😠 Ähum, hur tolkade du mitt inlägg egentligen? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 😠 Ähum, hur tolkade du mitt inlägg egentligen? 😄 Ingen tolkning alls, men jag förstår hur du tolkar min otolkade respons. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Vad är det att inte skicka mina skivor någon gång då 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 ingen rädder för vargen är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 www.wolf.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 hihihihi. 🙂 Nu ska jag bajsa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 hihihihi. 🙂 Nu ska jag bajsa 🙂 Tarmageddon? Ödeshög? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 haha De var fint att bajsa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts