Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1

Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

I låtar så skiftar man ju skala ibland. När gör man det? Finns det någon tumregel för vilken skala man skiftar till? Alltså. Nu har jag en låt som går i B (dur) men tänkte göra ett mellanspel som bryter av och tänkte då byta skala. Men till vilken? Bara ta någon som känns bra/med ackord jag vill ha eller finns det någon tumregel för det?

Dela på andra sajter

Alltså, vad bitchigt du beter dig, Killis. Värsta tycka synd om sig själv och vägra berätta vad det handlar om. 😳

Va 😳

Jag har ju berättat 😄

Jag blev mer eller mindre "dumpad" av en kompis igår via MSN igår. Jävla fege svin som inte vågar prata face to face, eller "mouth to ear". Så får man berättat för sig att man är tråkig för att man aldrig kommer med förslag på vad man ska göra eller planerar en kväll utan tar den lite som den kommer (vi brukar hamna framför TVn och glo på nån film eller framför datorn då). Men idioten kommer ju själv aldrig med förslag och när han själv blir sur på en för att man inte tar med sig datorn hem till honom(!!!) för att han "vill lana". Så jävla förbannad blir jag.
😳
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.