Neosus Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 😆 Vart är han förresten? 🙁 Undrar ja me. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Jag tycker förresten det redan känns som om detta forum börjar bli aktivare. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Det är inte utan att man känner forumsuget kommer tillbaka... 😆 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Lite som när våren kommer efter en hård(atom)vinter 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Buuuu! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Vafan Pazo! Hånglade du? 🙁 Utan att messa? 🙁 Äntligen, eh? 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Fan. Fan. Fan. Här trodde man att en gammal kompis var just en kompis. Sen visar det sig att han är ett fegt jävla rövhål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Jag har märkt att jag orkar knappt bry mig om någonting - helt likgiltig. Jag plinkar på min gitarr, jag sitter vid mi ndator och jag träffar några kompisar ibland. Men jag orkari nte göra någonting, ser ingen anledning. Fyfasen vad jag längtar tills jag går ut gymnasiet och får flytta härifrån. Starta om på nytt. Bara två och ett halvt år kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Jag har märkt att jag orkar knappt bry mig om någonting - helt likgiltig. Jag plinkar på min gitarr, jag sitter vid mi ndator och jag träffar några kompisar ibland. Men jag orkari nte göra någonting, ser ingen anledning. Fyfasen vad jag längtar tills jag går ut gymnasiet och får flytta härifrån. Starta om på nytt. Bara två och ett halvt år kvar. Det blir inte bättre senare bara för att det just är senare. 😆 Var medveten om din nutid och mottag den med öppet sinne. Den är varken bra eller dålig; den bara är! Uhhhmmmmm--- mmmmmmmm-ouhhmmmm- Dagens zen-buddistiska inslag presenteras av Jonsered. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 (redigerat) Jag plinkar på min gitarr(fiol), jag sitter vid min dator och jag träffar några kompisar ibland. Inte för att sprida dåliga vibbar , men det är så jag har det (två år efter gymnasiet ...) 😆 Redigerat 21 april 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 (redigerat) Förstör inte mina drömmar nu, hörrni. 😆 Jag fattar ju att det inte kommer bli någon dans på rosor direkt men det är så jäkla dött här och alla är dumma i huvudet så, näe. 🙁 Redigerat 21 april 2007 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Förstör inte mina drömmar nu, hörrni. 😆 Jag fattar ju att det inte kommer bli någon dans på rosor direkt men det är så jäkla dött här och alla är dumma i huvudet så, näe. 🙁 hela världen är full av dumma huvuden. Learn to live with it 🙁 det ordnar sig, gör dett i princip alltid! hum. fanken. Är det här ni alla är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Jarå, det ordnar sig nog allt. Orkar bara inte bry mig just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 (redigerat) Menade såklart inte att förstöra dina drömmar !! 😆 kände bara igen mig lite... Men jag tycker ända det är underbart att leva 🙁 Redigerat 21 april 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Vafan Pazo! Hånglade du? 🙂 Utan att messa? 😄 Äntligen, eh? 😕😄 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Äääschdå sebbe! Du har ju så soft liv jue 🥰 Var inte deppig över dedär. softa som fan nu! Och sen när du flyttar hemifrån så kan du börja drälla runt och ha fetkul som "vissa" andra gör 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Jag ska harda och inte softa tror jag. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 😕 jag ska sova... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 april 2007 Dela Postat 21 april 2007 Gnatt då grahn 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Va lite folk skriver överallt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Jag förflyttar mig nog tebax hit permanent. Men det blir nog inte mycket skrivande ifall inte andra sätter fart också. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Jag förflyttar mig nog tebax hit permanent. Men det blir nog inte mycket skrivande ifall inte andra sätter fart också. 😕 Jag menar då det! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Jag förflyttar mig nog tebax hit permanent. Men det blir nog inte mycket skrivande ifall inte andra sätter fart också. 🥰 Du låter som 'Idas sommarvisa'... 😕 Du ska inte tro det blir forumspam ifall inte nån sätter fart på tråden och gör lite spaminlägg och flummar nåt helt kolossalt Jag gör så att texten blir fet och stor och gör ett och annat citat Jag gör fullt med smileys som studsar som ersätter allt annat prat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 (gelatin)chokladpudding med vaniljsås...(norsk specialitet) 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Du låter som 'Idas sommarvisa'... 😕 Jo, jag insåg det själv. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts