Overkill Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Det blir ALDRIG som det var förr... :A Klart det inte blir eftersom det som har varit och varit och nu är det nytt 🙂
Neosus Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Det blir ALDRIG som det var förr... :A Klart det inte blir eftersom det som har varit och varit och nu är det nytt Jo de förstås... tänkte inte på det. 😱 ..och imoron är en annan dag. 😎
Fidden Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Det blir ALDRIG som det var förr... :A Klart det inte blir eftersom det som har varit och varit och nu är det nytt Jo de förstås... tänkte inte på det. 😱 ..och imoron är en annan dag. 😎 du ger mig bra vibrationer
Björn Olsberg Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 vad får du om du korsar en kniv och en gaffel? Knaffel? Ont i händerna av massor med stick- och skärsår. Gör det inte.
Pazo Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Måste ändå säga att det finns en slags enkelhet och bekvämhet med detta forumet
musik (oregistrerad) Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Nu ska jag... skriva klart på datorn i detta forum söka lite mer info på datorn stänga av datorn i rätt ordning dra ur sladden till datorn och låta den svalna öppna ventilen i sovrummet diska städa diskbänken göra rent sprisen grundligt skriva klart novell 16 i min samling tvätta håret använda deodorant se till såret efter brödkniven träna akustisk gitarr skriva klart novell 17 i min samling gå till banken och ställa mig i kö där för att få fråga en sak ta mig till skattekontoret och ställa mig i timslång kö där för personlig fråga lämna in skattedeklarationen för morsan deklarera min egen deklaration köpa lunch laga lunch duka lunch äta lunch raka mig borsta tänderna påbörja novell 18 i min samling så jag följer planeringen skita lunch äta ett äpple leta fotbollsinfo på nätet i England hos olika klubbar Läsa om Djurgården på Nätet, skador etc. Läsa om Helsingborg på Nätet, skador etc. överföra vårt stryktips i form av enkelrader till en hämtad kupong ta ut ett helt eget system på stryktipset lämna in stryktipset Gå till min optiker för att hämta mina nya kontaktlinser Be optikern att värma mina glasögonbågar så de passar bättre köpa kontaktlinsvätska i mellanförpackning som är mer resvänlig och hållbar köpa även ett linsetui för fräschheten gå till frisören och sätta mig i kö låta klippa mig betala frisören för klippningen invänta svar på mailen ifrån Gbg och Norge gällande RAM ordna med mina räkningar, kalkylera se derby-luton på ViaSat Sport köpa middag laga middag duka middag sortera plastpåsarna i köket som står i plastpåsar slänga sopor dammsuga i hallen tvätta hallgolvet skita middag torka hallgolvet borsta tänderna avsluta novell 18 tvätta köksgolvet plocka undan från diskmaskinen torka av köksgolvet sova 🙂 kul fredag//:musik
musik (oregistrerad) Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 ...nu ska jag göra punkt 3 i listan! Ha D! 🙂
Pico Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Jag är förövrigt allergisk och hundvakt. En kanonfin kombination. 🙂
Pico Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Jag försöker styra spammandet hit. Inga onda ord om KR alls, men fan jag har längtat "hem". 🙂
Overkill Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Jag försöker styra spammandet hit. Inga onda ord om KR alls, men fan jag har längtat "hem". 😉 Samma här! Så jäkla skönt! 🙂
Micke H Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Borta bra men hemma bäst, fast det var en rolig fest. 🙂
Overkill Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Ojdå. Vilket rim 😉 Kör ni det ljusblåa/mörkblåa-skinnet eller det blågråa? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Städa är tråkigt - hoppar över det... Och därmed strök jag 50% av listan...
Recommended Posts