Dark Of Light Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😎 Nu? 😮 Är det inte lite kallt.. ? ... 😕😱 Nääää. Det var inte alls kallt 😎 🙂 Se så fint de... spelar...
Pazo Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😎 Nu? 😎 Är det inte lite kallt.. ? ... 😕😱 Nääää. Det var inte alls kallt 😎 🙂 Se så fint de... spelar... 😮
Micke H Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Alltså, nu blir jag IRRITERAD! Tydligen har Chroma rekryterat medlemmar, men mig har ingen försökt rekrytera! 😄😛
Overkill Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Alltså, nu blir jag IRRITERAD! Tydligen har Chroma rekryterat medlemmar, men mig har ingen försökt rekrytera! 😛🙂 😄
Dark Of Light Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Jag kan försöka om du vill? 😕 Du använder inte den där linen på brudar va?
Micke H Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Denna kväll, lite halvt påverkad på rödvin, så deklarerar jag att detta är mitt SISTA inlägg på detta forum! Kommer nog att titta runt lite då och då, men med all säkerhet blir det INGA fler inlägg. Vi ses på kontrollrummet! 😕
Overkill Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 Denna kväll, lite halvt påverkad på rödvin, så deklarerar jag att detta är mitt SISTA inlägg på detta forum! Kommer nog att titta runt lite då och då, men med all säkerhet blir det INGA fler inlägg. Vi ses på kontrollrummet! 😆 Vilken lögn! [move] 😏 [/move]
Micke H Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 Jag bryter regeln på en gång, eftersom det inte funkar för mig... 😏
Micke H Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 Fan vad PHP är krångligt...back end-design är inte min grej! Jag är designer, inte programmerare! 😏
Recommended Posts