Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😛 Vad ska du med ett ljudkort till? 😎 Spela in musik? 😛 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😆
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😛 Vad ska du med ett ljudkort till? 😎 Spela in musik? 😛 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😆 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎 Vad ska du med ett ljudkort till? 😛 Spela in musik? 😆 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😛 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Meh, hata morgonar! All ironi och all subtil talteknik går en helt förlorad då... 😎
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎 Vad ska du med ett ljudkort till? 😛 Spela in musik? 😆 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😛 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Meh, hata morgonar! All ironi och all subtil talteknik går en helt förlorad då... 😎 😎https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry603349
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎 Vad ska du med ett ljudkort till? 😛 Spela in musik? 😆 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😛 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Meh, hata morgonar! All ironi och all subtil talteknik går en helt förlorad då... 😎 😎https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry603349 Yes, jag såg! Tackar! 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Jag har 900 inlägg upp till Gote. Undrar om jag hinner gå om honom... 😎
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😎 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😛 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 😎😆
Pico Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😆 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 😎😛 Jao, nytt jobb och en fetare blåslampa i rumpan. 😛
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😛 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 😛😛 Jao, nytt jobb och en fetare blåslampa i rumpan. 😆 Aj... 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Är det bara jag, eller krånglar forumet just nu? 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Det är väl bara jag som krånglar...jag menar, jag pratar ju med mig själv tydligen... 😎
musik (oregistrerad) Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Tvål och stålborste till Pazos mun.
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 COME, and you will SEE, the UNDERTOW will SWEEP us AWAY! And you will SEE that I'm ADDICTED TO my HONESTY! TRUST! Cause after ALL my sense of TRUTH once brought me here... BUT I've lost CONTROL and I don't KNOW if I am true to my SOUL! Losing CONTROL, and I don't KNOW if I am true to my SOUL! Losing CONTROL, and I don't KNOW if I am true to my SOUL! Losing CONTROL, and I don't KNOW if I am true AT ALL!
Neosus Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😄 Nu? 🥰 Är det inte lite kallt.. ? ... 😲🥰
Pazo Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😄 Nu? 🥰 Är det inte lite kallt.. ? ... 😲🥰 Nääää. Det var inte alls kallt 😎
Recommended Posts