Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😛 Vad ska du med ett ljudkort till? 😎 Spela in musik? 😛 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😛 Vad ska du med ett ljudkort till? 😎 Spela in musik? 😛 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😆 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎 Vad ska du med ett ljudkort till? 😛 Spela in musik? 😆 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😛 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Meh, hata morgonar! All ironi och all subtil talteknik går en helt förlorad då... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎 Vad ska du med ett ljudkort till? 😛 Spela in musik? 😆 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😛 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Meh, hata morgonar! All ironi och all subtil talteknik går en helt förlorad då... 😎 😎https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry603349 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎 Vad ska du med ett ljudkort till? 😛 Spela in musik? 😆 Vad fan gör du på detta forum egentligen? 😛 Hallå, ironi? 😛 Klart jag vet det, det sa du när du köpte nya datorn. 😎 Meh, hata morgonar! All ironi och all subtil talteknik går en helt förlorad då... 😎 😎https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry603349 Yes, jag såg! Tackar! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Jag har 900 inlägg upp till Gote. Undrar om jag hinner gå om honom... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😎 Jag är snart om MarcusRombo 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 You go, girl! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😎 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😛 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 😎😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😆 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 😎😛 Jao, nytt jobb och en fetare blåslampa i rumpan. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Vart har Gote tagit vägen förresten? 😛 Pico sa att han typ hade bytt jobb eller nått tror jag. Eller så hade han helt enkelt bara börjat jobba 😎 😛😛 Jao, nytt jobb och en fetare blåslampa i rumpan. 😆 Aj... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Är det bara jag, eller krånglar forumet just nu? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Nej, nu funkar det... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Det är väl bara jag som krånglar...jag menar, jag pratar ju med mig själv tydligen... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Tvål och stålborste till Pazos mun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😲 Lynxo 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😲 Lynxo 🥰 Pazolini! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😲 Mitt lilla sus-ackord. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 COME, and you will SEE, the UNDERTOW will SWEEP us AWAY! And you will SEE that I'm ADDICTED TO my HONESTY! TRUST! Cause after ALL my sense of TRUTH once brought me here... BUT I've lost CONTROL and I don't KNOW if I am true to my SOUL! Losing CONTROL, and I don't KNOW if I am true to my SOUL! Losing CONTROL, and I don't KNOW if I am true to my SOUL! Losing CONTROL, and I don't KNOW if I am true AT ALL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😲 Mitt lilla sus-ackord. 🥰 grr 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😄 Nu? 🥰 Är det inte lite kallt.. ? ... 😲🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Ska snart dra å spela Beachvollebol! 😄 Nu? 🥰 Är det inte lite kallt.. ? ... 😲🥰 Nääää. Det var inte alls kallt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts