Pazo Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Pazo? Du bor ju för fan i denna tråden! 😳 Börjar bli orolig för dig.. 😕 hahah. Tare lugnt! Jag är snabb så jag hinner göra massa saker mellan alla inlägg. Här hänger jag f.ö. bara när jag är hemma å softar.
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 😳 Pico, jag säljer ju som bara den! 😄 Micke, hur gick det igår då? 😕
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 WÄÄ WÄÄ - GWÖRF GWÖRF - GWÄH Värsta melodin kom jag på nu 😕
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Ah, var inte så kul igår. Hon blev inte glad direkt... 🙁 Hanna blev i alla fall desto gladare! 😕 Dessutom... ...har jag... ...hittat... ...EN PRAKTIKPLATS! 😳😄😎
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Det känns skönt nu va? 😕 Ska du träffa Hanna snart då? 😄 Grattis! Vart då? 😳
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😕 Praktikplatsen är på Picsearch. 😳
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😕 Praktikplatsen är på Picsearch. 😳 Kul! Hur länge ska du praktisera?
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😕 Praktikplatsen är på Picsearch. 😳 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 😄
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😕 Praktikplatsen är på Picsearch. 😳 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 😄 Härligt!
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😕 Praktikplatsen är på Picsearch. 😄 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 🙁 Härligt! Du är bäst! Jag är bäst! VI ÄR BÄST! 😳
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😳 Praktikplatsen är på Picsearch. 🙁 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 😎 Härligt! Du är bäst! Jag är bäst! VI ÄR BÄST! 😄 Vad har du gjort som är så jävla bra dårå? 😕
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😳 Praktikplatsen är på Picsearch. 🙁 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 😎 Härligt! Du är bäst! Jag är bäst! VI ÄR BÄST! 😄 Vad har du gjort som är så jävla bra dårå? 😕 Skrivit en krönika och en artikel, kanske? 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😳 Praktikplatsen är på Picsearch. 🙁 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 😎 Härligt! Du är bäst! Jag är bäst! VI ÄR BÄST! 😄 Vad har du gjort som är så jävla bra dårå? 😕 Skrivit en krönika och en artikel, kanske? 😎 Aj fan, det har du rätt i. Bara coola grabbar gör sådana saker. 😎
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Skulle ringa henne ikväll, men jag gör det fan på lunchen! 😳 Praktikplatsen är på Picsearch. 🙁 Kul! Hur länge ska du praktisera? Typ 2 och en halv månad. Dom ringde tillbaka samma dag som jag intervjuades och sade att jag fått platsen! Att dom ringde tillbaka så snabbt måste vara bra! 😎 Härligt! Du är bäst! Jag är bäst! VI ÄR BÄST! 😄 Vad har du gjort som är så jävla bra dårå? 😕 Skrivit en krönika och en artikel, kanske? 😎 Aj fan, det har du rätt i. Bara coola grabbar gör sådana saker. 😎 Japp. 😎
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 (redigerat) Va gör durå? 😕 Datakunskap 😕 :osäker: Redigerat 28 februari 2007 av Lynxo
Micke H Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😎
Overkill Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Funderar på vilket ljudkort jag ska köpa... 😎 Samtidigt som läraren babblar om kursplaner och annat ointressant... 😛 Vad ska du med ett ljudkort till? 😎
Recommended Posts