Overkill Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 (redigerat) Japp. Har ni läst krönikan än då? 😳 LÄNK! 😎 Redigerat 26 februari 2007 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Japp. Har ni läst krönikan än då? 😎 LÄNK! 😎 Visste inte att du var så stort fan av Melodifestivalen? 😳 Bra skriven, annars. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Japp. Har ni läst krönikan än då? 😎 LÄNK! 🙂 Visste inte att du var så stort fan av Melodifestivalen? 😎 Bra skriven, annars. 🙂 Melodifestivalen i mitt hjärta 😎 Tack 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 om jag inte är framme, fast jag gick in under och kom fram uppe? om jag inte är framme, fast jag gick in under och kom fram uppe?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 hmmm Omman ska ta och byta mobilabonnemang 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 hmmmOmman ska ta och byta mobilabonnemang 😳 Vaffö de? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 hmmmOmman ska ta och byta mobilabonnemang 😳 Vaffö de? 😎 För att det typ blir billigare plus att man får en het mobil för bara 250 spänn 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😳 Glömde jag nämna att jag bloggade precis nyss? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 ...annars kan du jue hitta asfeta telefåner för EN spänn lixzåm. 😎 Då haru ju 249 spänn till öl. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 aaaaahahaha fyfan va smart. 😎😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 gunatt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Trodde inte ni såg såna band... Synthnissar. Idag ska jag köpa en Gitarrpedal. 😳 tsssss DU kan ju inget 😎 Skit dig i näven! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 (redigerat) Om någon har lust, kan den väl smålyssna på min låt i demos. 😳 *skäms* Hej, förresten, det var ett tag sen. Redigerat 26 februari 2007 av Krokodil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Ännu ett deppigt avslut idag. sesongsavlutningen av one tre hill 😛 Sesong två dvs Och jag verkar fått en klagande granne. Hörde bankande innan. Har aldrig haft det problemet innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Glömde jag nämna att jag bloggade precis nyss? 😛 Läst ju! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Pazo, copy and paste FTW! Orka logga in på din blog. 😛 BTW, idag ska jag på praktikintervju! 😮😛 Och jag är inte bakfull denna gång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Pazo, copy and paste FTW! Orka logga in på din blog. 😛 BTW, idag ska jag på praktikintervju! 😄😎 Och jag är inte bakfull denna gång... Vadå logga in? 😛 Allt du behöver göra är att klicka i länken i min signatur 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Pazo, det var lika bra som vanligt Micke, lycka till idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Fan vilken lottounge du är micke! Massa brudar åå shiet! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Fan vilken lottounge du är micke! 😛Massa brudar åå shiet! 😮 Fast problemet är ju att han kan ju bara ha en... Så länge han inte gör en DoL, men han har ju också städat lite så jag tror det helt enkelt är bäst med bara en. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Meh, jag är ingen DoL. Hur smörigt det än låter, vill jag bara ha en att skämma bort. 😎 Det är som Turtlesfigurerna när man var liten. Jag hade en liten figur som kunde fälla ut fenorna när den skulle simma, och jag älskade den över allt annat. En dag så upptäckte jag att min bästa kompis hade en ninja-turle som kunde fälla ut en cool rustning över hela kroppen. Jag vart kär, och bytte till mig den mot en Tippen-keps. (Nån som kommer ihåg det programmet?) Det var från och med den dagen den enda turtles-figuren jag ville leka med. Vi hade så kul ihop... And it was the happiest day of my life...well, good night! (Poäng till den som vet vart det kommer ifrån... 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Praktikintervjun gick magnifico BTW! Dock var det tre andra sökande dom ska intervjua först... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Blog är ghey, BTW! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Åh, TIPPEN! 😄 Can I get your hand to write on Just a piece of lead to bite on Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 Åh, TIPPEN! 😄 Can I get your hand to write on Just a piece of lead to bite on Innan jag bytte till mig ninja-Turtlesen, var Tippen-kepsen fastklistrad på min hjässa! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 SÅÅ JÄÄVLA BRA LÅT OCH RIFF!! 😄 MUSIC THE GREAT COMMUNICATORR! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 februari 2007 Dela Postat 27 februari 2007 STOR HÅRIG JÄVLA KUK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts