Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
I ett hus vid skogens slut

Liten tomte tittar ut

Jag vänsterprasslar :rolleyes:

Vad har det med nånting att göra? 🙂

Jag var tvungen att bekänna 🙂

Ja mä... 😆

Postat
I ett hus vid skogens slut

Liten tomte tittar ut

Jag vänsterprasslar :rolleyes:

Vad har det med nånting att göra? 😆

Jag var tvungen att bekänna 🙂

Ja mä... 🙁

Har du berättat? 🙂

Postat

Ska träffa henne imorgon, när jag är ledig...ska ta steget ut och försöka med den nya bruden. 😎

Dock går det ju över en annan shysst brud... 🙁

Postat
Story of my life....

Meh, alla gillar vi inte att sätta på första bästa brud i hamburgebaren med väntande kunder på andra sidan... 🙁😎

Postat
Story of my life....

Meh, alla gillar vi inte att sätta på första bästa brud i hamburgebaren med väntande kunder på andra sidan... 🙁😄

😎 Gillar och gillar... Det... blev bara möjligt... Hon stod ju bara där. 😛

Tack för bruden. Har faktiskt "rensat" lite bland alla bekantskaper. Det blev aningens jobbigt att hålla koll på det hela. Fick ju nästan skriva en turlista för att få det hela att gå ihop det sista! 😆 Så nu är det lugna gatan... Jämförelsevis alltså. 😛

Postat
Vore intressant att veta hur du ser ut IRL! 😆

🙁 För djävlig enligt vissa! 😎😛 Det har INTE med utseende att göra. Det handlar om meter per sekund!

Postat
Vore intressant att veta hur du ser ut IRL! 😛

😎 För djävlig enligt vissa! 😆😛 Det har INTE med utseende att göra. Det handlar om meter per sekund!

Förklara gärna närmare... 🙁

Postat
Vore intressant att veta hur du ser ut IRL! 😮

😆 För djävlig enligt vissa! 😛😎 Det har INTE med utseende att göra. Det handlar om meter per sekund!

Förklara gärna närmare... 🙁

För djävlig enligt vissa! 😛😎Det har INTE med utseende att göra. Det handlar om meter per sekund!

😎 F´låt. Är sådär trött och jobbig igen. Alltså, meter per sekund... Det handlar inte om det "perfekta" utseendet eller så utan om lite munläder, hövlighet och 😄 givetvis åtminstånde grundläggande talanger i nuppandets underbara värld. Sedan är det ju helt klart tillfälligheter och ren tur som ställer till det hela ibland.

Alltså dessa...

Hm... Sju tjejer som jag har "busat" med det sista, där känner tre av de varandra. Det var liksom a disaster waiting to happen! Så "I pulled the plug".

Postat

Lynxo! Lycka till imorgon! 😱

DoL, du är fortfarande sjuk! 😆

Påminner mig lite om en historia jag hörde på radion en gång...

Det var en kille (som ringde in) som hade ett från-och-till förhållande här hemma i Sverige med en tjej. Han åkte iväg på semester till typ Mallorca med några kompisar, där han träffade en tjej som han hade sex med. Sen kom han hem och så åkte han och flickvännen (i Sverige) iväg på ett kalas. På kalas träffade han den tjejen som han hade haft sex med och de var systrar! 😉 VADÅ OTUR LIKSOM? 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.