Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Frsök komma in du då! Beställ åt mig med! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Frsök komma in du då!Beställ åt mig med! 😠 Ska försöka. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Det är många som bokar just nu. Du är placerad i kö och kommer att släppas in i turordning. You are placed in queue and will be let in automatically. Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter Your wait time is more than 15 minutes Om du trycker på Reload/Ladda om kan du förlora din plats i kön. If you refresh this page or hit the back button you may loose your place in line. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 HORSIDA! Nu kom jag inte på själva sidan. men då är det kö för att beställa biljetter till metallica! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Trodde inte ni såg såna band... Synthnissar. Idag ska jag köpa en Gitarrpedal. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Det är många som bokar just nu.Du är placerad i kö och kommer att släppas in i turordning. You are placed in queue and will be let in automatically. Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter Your wait time is more than 15 minutes Om du trycker på Reload/Ladda om kan du förlora din plats i kön. If you refresh this page or hit the back button you may loose your place in line. 😠 Dedär är lögn. Jag öppnade ticnet i flera fönster och på det tredje kom jag in 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Trodde inte ni såg såna band... Synthnissar. Idag ska jag köpa en Gitarrpedal. 😠 tsssss DU kan ju inget 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Det är många som bokar just nu.Du är placerad i kö och kommer att släppas in i turordning. You are placed in queue and will be let in automatically. Din väntetid beräknas vara mer än 15 minuter Your wait time is more than 15 minutes Om du trycker på Reload/Ladda om kan du förlora din plats i kön. If you refresh this page or hit the back button you may loose your place in line. 😠 Dedär är lögn. Jag öppnade ticnet i flera fönster och på det tredje kom jag in 😳 Jag har fan femton fönster öppna... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠😳🙁 !!!!!! Bokningen kunde inte genomföras. Evenemanget är för tillfället uppbokat. Om du har stått i kö har du inte förlorat din plats längst fram i kön. Var god försök igen eller gå tillbaka till startsidan och gör en ny sökning. 🙁🙂😳 !!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 JAAA!!!!!!!! Ne polare lyckades få 6 biljetter!!!! 😠😳🙁 VI är inne på Stadion! 🙁🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 HOOORAAA!!! 😠😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠😳🙁🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Köpt ett Midikontrollbord för 250 (Billigt) Köpt läckra kläder! Köpt nya högtalare för 1400 (ASBRA deal! Beggade alltså) Skaffat Metallicabiljetter! 😠😳🙁 ASSCHÖÖÖNA fem dagar! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 TAKE A LOOK TO THE SKY JUST BEFORE YOU DIE! ITS THE LAST TIME YOU WILL!!!!! 😠😳🙁 FAAAN VA FEEEEETTT!!! 🙁🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Jag har pengar över, så jag ska köpa ett ljudkort! Två ingångar (Mic och line in/instrument) och två utgångar + midi-in-ut-gångar räcker för min del. Dessutom ska det vara externt. Nån som vet hur man kollar om man har USB1 eller USB2? För har jag USB2, recenserade Studio ett shysst kort i förr-förra numret. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 TAKE A LOOK TO THE SKY JUST BEFORE YOU DIE!ITS THE LAST TIME YOU WILL!!!!! 😄 :D 😄 FAAAN VA FEEEEETTT!!! 😄 :D 😄 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😄 :D 😄 Jag har läst att usb1 är säkrare än 2 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Jag har pengar över, så jag ska köpa ett ljudkort! Två ingångar (Mic och line in/instrument) och två utgångar + midi-in-ut-gångar räcker för min del. Dessutom ska det vara externt. Nån som vet hur man kollar om man har USB1 eller USB2? För har jag USB2, recenserade Studio ett shysst kort i förr-förra numret. 😄 Vad vare för kort dårå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Inte bli on topic nu, va? 😄 Va? 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Och att Eldsladd ska vara bäst 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 ...eller off topic menar jag. Eller tvärtom. ÄH! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Jag har pengar över, så jag ska köpa ett ljudkort! Två ingångar (Mic och line in/instrument) och två utgångar + midi-in-ut-gångar räcker för min del. Dessutom ska det vara externt. Nån som vet hur man kollar om man har USB1 eller USB2? För har jag USB2, recenserade Studio ett shysst kort i förr-förra numret. 😄 Vad vare för kort dårå? Kommer inte ihåg vad det heter... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 WWOWOWOWOWOOOÄÄÄÄ!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 februari 2007 Dela Postat 26 februari 2007 Och att Eldsladd ska vara bäst 😄 Meh, och dyrare också. Och dessutom har jag hört att USB2 ska vara på nästan samma nivå som Eldsladden... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts