Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Rätt larvig och dåligt gjord egentligen... 😆 Men jag blir bättre och bättre. 😮
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Tråkig animation! (Men som nu är klar...) 😆 Eftersom jag är i stjärntecknet Jungfru (vilket naturligtvis känns manligt och coolt) så tänkte jag vara lite petig och påpekande. Svettdroppen är upponer. 🙂 Snyggt gjort dock 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Nån som vill köpa en Lap Steel Guitar mycket billigt, i nyskick?
Emulator Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Godmorgon. Är hemma å sjuk idag. 🙁 *snyyyyft* Someone give me some blåbärssoppa!! One blåbärssoppa on da way
Dingbats Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Fy vad tråkigt, den här terminen har jag bara ljudteknik på torsdagar, och då tre timmar i rad sist på dan. 🙁
ChromaWoods Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Godmorgon. Är hemma å sjuk idag. *snyyyyft* Someone give me some blåbärssoppa!! One blåbärssoppa on da way Thx 🙂 Jag var nere på affärer precis och köpte. Att vara sjuk utan att ha tillgång till blåbärssoppa är ju bara så fel!
Dingbats Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 (redigerat) Rau imovùl pab?bàn tà jancpnais n?dù mumùl nanavùl pibitvìm! Redigerat 9 januari 2007 av Dingbats
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Rau imovùl pabābàn tà jancpnais nēdù mumùl nanavùl pibitvìn! Raul är en babian med jalapeno nere mellan låren som en pingvin?
Dingbats Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Rau imovùl pab?bàn tà jancpnais n?dù mumùl nanavùl pibitvìn! Raul är en babian med jalapeno nere mellan låren som en pingvin? Nära! "Mina ledsna pappor kommer oavsiktligt att tjata på era vita sovande pippifåglar".
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 FYFAN jävla horkuksljumskjävel! (för det stavas väl ljumske? de som ligger där brevi snoppen tyP?.. eller stavas det jumske?) 🙂🥰 !!!
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag har en grym affärsidé: Daniels svets- & ljuddesign-service 😄
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag har en grym affärsidé:Daniels svets- & ljuddesign-service 😄 🙂😄 Du gillar väl typ retrogrejer va Daniel? 😎
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 FYFAN jävla horkuksljumskjävel!(för det stavas väl ljumske? de som ligger där brevi snoppen tyP?.. eller stavas det jumske?) 🙂😄 !!! Vad har du nu gjort? 😄
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 FYFAN jävla horkuksljumskjävel!(för det stavas väl ljumske? de som ligger där brevi snoppen tyP?.. eller stavas det jumske?) 😄😎 !!! Vad har du nu gjort? 😄 Jag vet inte. jag gick igår å efter det började det göra ont. har inte kunnat gå mer än typ hundra meter idag. utan att de gjort svinont alltså 🙂
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag har en grym affärsidé:Daniels svets- & ljuddesign-service 😄 😎😄 Du gillar väl typ retrogrejer va Daniel? 😎 Det beror väl på hur RETRO 😄.. Tänkte väl snarare att jag skulle kunna kombinera två stycken professioner 🙂 /Daniel
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag har en grej jag vill att du ska lyssna på d-vibe 😄
Fidden Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag vet inte. jag gick igår å efter det började det göra ont. har inte kunnat gå mer än typ hundra meter idag. utan att de gjort svinont alltså 😄 Låter som du nuppat för mycket. DoL kanske kan komma med något gott råd. Men jobbigt som tusan låter det... skrev inte du tenta idag förresten?
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag har en grej jag vill att du ska lyssna på d-vibe 😄 Shoot! Maila mig! cfrog-at-telia-dot-com
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 jag orkar inte maila! 😄 Jag skickar dig länken på pm ist 🙂
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Lyssnar! PM:ar kommentar imorgonkväll.. okej? 😄 Måste sova strax ändå, och jag vill lyssna och kommentera utvilad 🙂 /Daniel
D Vibe Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Ska väl säga att jag gillar det dock! Riktigt minimalistiskt och oldschool! Rappen är kanske något högt mixad, men det är ju smaksak. Återkommer imorgon 😄 Godnatt! /Daniel
Pazo Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 VIll du också ha fidden? 🙂 Varför loggar du aldrig in på msn förresten? 😄
Recommended Posts