musik (oregistrerad) Postat 23 februari 2007 Dela Postat 23 februari 2007 Är det här alla hänger? Eller är alla hängda? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 23 februari 2007 Dela Postat 23 februari 2007 or a combination of both? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Öhm. Jaaa. Marcus å jag har haft en fett onödig utflykt ikväll. Nu ska vui sova! Tjaaaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Pazo! Du skulle nog gilla Ataxia! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 hejdååå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr.A Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Jaha!! Det är här alla skriver så dom kommer upp i inläggningssiffror över flera hundra! Skönt att komma fram till saker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 aaaaahh Hemma at last! 😉 Vart å köpt nya högtalare. Lite jobbigt att bära 5.6 kilo i varje arm en bra bit. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Jaha!!Det är här alla skriver så dom kommer upp i inläggningssiffror över flera hundra! Skönt att komma fram till saker Nej du har fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Jaha!!Det är här alla skriver så dom kommer upp i inläggningssiffror över flera hundra! Skönt att komma fram till saker dessa poster räknas inte.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr.A Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 (redigerat) Jaha!! Men du har ju lagt in 390 inlägg i detta forum!! Allt sedan den 4 januari!!! Bra jobbat!! Redigerat 24 februari 2007 av Herr.A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Långe genomtönkta inlägg 😉 Men de står inte inräknade alltså i totalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr.A Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Hur har du hunnit med det???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 hmmm Sitter å lyssnar på de nya högtalarna. Och jag inbillar mig att det låter bättre. En dålig grej är dock att de inte är avskärmade. så det är lite lilla i ena hörnet av min crt skärm 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 tja...ett par veckors sjukskrivning har kanske hjälpt till 😉 Ett inlägg i denna tråd kanske man lägger tio sekunder på i snitt.....så det blir ju totalt nån timme! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr.A Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Jo visst!! Men du ska ju läsa all skit som står här också blir mycket mer en 1 timme!!!! Producerar du någon slags musik och i så fall när??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 finns lite under demoinspelningar..tyvärr kraschade forumet så ett par försvann. Själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr.A Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Jag spelar in ungdommsband!! Jädrans kul och kreativt!! Kolla länken. Finns tyvärr bara en låt sidan är under uppbyggnad kommer fler snart. Har världens roligaste jobb (tycker ja i alla fall) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Ser ut som ett kul jobb! Nu försvinner jag ett tag för det ska spelas in lite grejjor! tjohopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Ja jääävlar! Nu hör man ju massa små detaljer! KLaffarna på saxofonen, själva blåsljudet också å massa sånt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 hmmmSitter å lyssnar på de nya högtalarna. Och jag inbillar mig att det låter bättre. En dålig grej är dock att de inte är avskärmade. så det är lite lilla i ena hörnet av min crt skärm 🙂 eh....hur va de förra skärmade!? tänker du på kablaget? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 hmmmSitter å lyssnar på de nya högtalarna. Och jag inbillar mig att det låter bättre. En dålig grej är dock att de inte är avskärmade. så det är lite lilla i ena hörnet av min crt skärm 🙂 eh....hur va de förra skärmade!? tänker du på kablaget? 😉 Magnetiskt skärmade 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Hallo! Vars är alla idag! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Nähäpp 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 SCCCCHKHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL FÖR FAEN!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts