Dark Of Light Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 (redigerat) Kommer ni ihåg va? Den där snubben som varit raggare va? Med alla "motocycklissterna" va? Han som varit med alla, va? Alla i Göteborg, va? ... och i Stockholm, va? Han har en kompis... Va? Redigerat 22 februari 2007 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 😛😲 Undrar vad han menade med, "varit med alla"? Är det på ett rent sexuellt plan då? 😕 Nu fick jag rätt så otäcka inre bilder... Nuppande raggare till höger och vänster... 😛 Hu. 😄 Så nu gick det över...
Micke H Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 Nää! Lynxo är en player! 🙁 Niggah, please... 😄 Det gick som smort! 😛 Jaså? 😛 Hur ska du göra nu då? 😕 Har inte bestämt mig ännu... 😲
Pazo Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 Men tjaaaa! 😉 Herr Rombo och jag sitter å pressar techno! haha. Ska ju la lite musik till mitt tal imorgon! 😆
Emulator Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 varsågod, här kommer ölen. Tur för dig DoL att jag också kan fornkeltiska!
Overkill Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Nää! Lynxo är en player! 😄 Niggah, please... ☺️ Det gick som smort! 🥰 Jaså? 🥰 Hur ska du göra nu då? 🙂 Har inte bestämt mig ännu... 🙂 Okej 😎
Micke H Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 [ Script Execution time: 3.5992 ] [ 12 queries used ] [ GZIP aktiverad ]
Micke H Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Kille ~20 kliver på den nästan fulla bussen och snabbar sig till en ledig plats som är anpassad för handikappade. Man ~65 som var strax bakom kliver fram till killen. Mannen: Jaha, där var du snabb för att ta den platsen, ja. Jäkla fult av en ungdom att ta platser före de gamla. (Killen kollar bara på mannen). Mannen: Den där platsen är till för gamla och handikappade! Mannen börjar sakta gå vidare, men vänder snabbt tillbaka. Mannen: Fy fan! Killen: Men det va då fan! Knip käft nu innan du får min benprotes i arslet! Småfnitter hörs över hela bussen.
Recommended Posts