Pazo Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Fan va ni har skrivit då! jag är hos rasse för vi ska snart jobba som bartenders igen! hihihi LÄS MIN BLOGG GOD DAMN IT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😄 lätt för dig att säga ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Precis min mening. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Precis min mening. 😄 Kaffe! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Precis min mening. 😄 Kaffe! 😄 Jag gillar hur du tänker! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😄 Precis min mening. 🙁 Kaffe! 😎 Jag gillar hur du tänker! 🙂 😄 - Håller mig till cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 🥰 Precis min mening. 🥰 Kaffe! 🥰 Jag gillar hur du tänker! 🥰 😆 - Håller mig till cola 😉 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Kaffedags igen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Kaffedags igen! 😉 shit va kaffesugen jag blev nu!!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Kaffedags igen! 😉 shit va kaffesugen jag blev nu!!!! 😆 mmm 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Wää! Jag drack två koppar kaffe och åt en bit av en jordgubbstårta samt en negerboll! 😆 Min kusin fyllde tre. Han är skitgrym 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Förresten, det blev på ett café! 🥰 Fast jag gjorde bort mig redan i telefon 😉 "Men hur ska vi hitta varandra då?" "Öhm, jag sitter där - och jag har långt brunt hår!" 😆 Allt är relativt, right? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉 Öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉 Öl? Det var längesen! Hur leker livet? Hur går det med alla dina brudar som du berättade om en gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉 Öl? Det var längesen! Hur leker livet? Hur går det med alla dina brudar som du berättade om en gång? 🥰 Tja Over K! Brudar ja.. 😆 Hu, det blev liksom... rörigt ett tag. För många under för kort tid. Så nu har jag liksom beslutat att minska ner på antalet nuppbara och liksom ta det lite mer soft i framtiden. Det kan bli för mycket av det goda juh. Hur är det själv med allt? ... och vad gillar du "nya forumet"..? Själv är jag väl inte så fantastisk övertänd på det hela, dock så kanske man måste ge de lite tid att fixa till allt..? Det har inte en del gjort tyvärr, som Slaptap t ex... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Jadu, på brudfronten är det väl lite tomt 😆 Men jag klarar mig ett tag till, jag har ju en högerhand liksom. 🥰 Har ju fått jobb också, men det var inga nuppbara där inte 😉 Och det nya forumet ja. Vad säger man? Inget är bättre än det här, speciellt inte då den riktiga längsta-tråden försvinner. Och ujuj-tråden. 🥰 Sen är det smalt och rörigt eftersom inläggen sorteras efter när de skapades och inte när det senaste inlägget skrevs. Dumt. Men man vänjer väl sig. Kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 http://www.dailymotion.com/video/x12565_beatbox 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Men man vänjer väl sig. Kanske. 😎 Njaeh... Eller kanske inte. Ett mycket bra sätt att bli av med mig är att ha det som det är nu så vi får väl se... Tål bara inte röran och svårtillgängligheten och... Ja, näeh, det får nog allt vara då... 🙁 Tråkigt på så rara ärtor som det av någon anledning heter. Underbart är kort så det är väl bara att suga åt sig av det här så länge det varar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Du får ju inte lämna oss 🙁 Vem ska vi då rådfråga? Lustgården är ju till för tjejer liksom. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 fibban? Nejmen allvarligt, visst ere mindre drag här och i nya sen det öppnade? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 De buggar du beskriver Overkill, lär ju dock med all säkerhets fixas till. Vad jag dock hoppas STORT på, är att man utnyttjar hela bredden i webläsaren! Med andra ord, INGEN REKLAM I HÖGRA HÖRNET...Man får gärna minska ner IDG-grejen också... Alltså, jag tror verkligen på det här med community, BARA FORUMET FUNKAR SOM DET SKA! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Jag gillar förresten att jag inte kommit in på communityt på hela dagen! 😄😎 Verkar stabilt, det där... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 De buggar du beskriver Overkill, lär ju dock med all säkerhets fixas till. Vad jag dock hoppas STORT på, är att man utnyttjar hela bredden i webläsaren! Med andra ord, INGEN REKLAM I HÖGRA HÖRNET...Man får gärna minska ner IDG-grejen också... Alltså, jag tror verkligen på det här med community, BARA FORUMET FUNKAR SOM DET SKA! 😎 Im with you brother!!! Just nu är det trögkört bara, fixas det så!! Docta Ignorantia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 jo, glömde ju säga att jag kommit in där ett par ggr idag...... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 mjah... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 De buggar du beskriver Overkill, lär ju dock med all säkerhets fixas till. Vad jag dock hoppas STORT på, är att man utnyttjar hela bredden i webläsaren! Med andra ord, INGEN REKLAM I HÖGRA HÖRNET...Man får gärna minska ner IDG-grejen också... Alltså, jag tror verkligen på det här med community, BARA FORUMET FUNKAR SOM DET SKA! 😎 Im with you brother!!! Just nu är det trögkört bara, fixas det så!! Docta Ignorantia High five, niggah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😄🙁😎 gunatt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts