Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
😱 Jag ska ringa Ida snart också 😕 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😳

Offer... 😳

Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕

Brukar det det? 😕 Får ringa till TTEla och fråga 😕 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😏) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 😕

Jag har i alla fall aldrig vart med om en intervju på neutral mark. Brukar alltid vara nånstans på kontoret... 😕

Inte för att jag har vart på SÅ många intervjuer då, men...

BTW, är Ida snygg? 🥰

Jag har faktiskt varit på intervju på resturang 😄

Postat

Nu har jag ringt henne! Fan vad shysst hon verkar! Vi ska träffas ikväll. 😕

Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😏

Postat

Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😕

Kul! Men, som du säger, du får ju bestämma dig 😕

Inte alla som har det valet 😏

Postat

Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😕

Näe, jag vet, det är skitskumt! Har letat hela livet efter någon att bli kär i, och så dyker två stycken upp helt plötsligt! 😕

Postat

Näe, jag vet, det är skitskumt! Har letat hela livet efter någon att bli kär i, och så dyker två stycken upp helt plötsligt! 😕

😕

Postat
Vad ska du redovisa? 😕

En samlad PDF över alla grafiska uppgifter vi gjort under kursen...Kan posta om det är av intresse! 😕

Men det är det väl inte... 😏

Postat
Vad ska du redovisa? 😕

En samlad PDF över alla grafiska uppgifter vi gjort under kursen...Kan posta om det är av intresse! 😕

Spare me 😕

Postat
Vad ska du redovisa? 😕

Spare me 😕

😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.