Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Ska du ringa snart? 😕 Nä jag har inte ditt nummer... Nä nu måste jag sluta fjanta mig. 😏 Haha 😕
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😱 Jag ska ringa Ida snart också 😕 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😳 Offer... 😳 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕 Brukar det det? 😕 Får ringa till TTEla och fråga 😕 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😏) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 😕 Jag har i alla fall aldrig vart med om en intervju på neutral mark. Brukar alltid vara nånstans på kontoret... 😕 Inte för att jag har vart på SÅ många intervjuer då, men... BTW, är Ida snygg? 🥰 Jag har faktiskt varit på intervju på resturang 😄
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😕 Egentligen borde jag skriva på mitt historiaarbete nu ju 😏
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Nu har jag ringt henne! Fan vad shysst hon verkar! Vi ska träffas ikväll. 😕 Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😏
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Nu har jag ringt henne! Fan vad shysst hon verkar! Vi ska träffas ikväll. 😕 Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😕 Kul! Men, som du säger, du får ju bestämma dig 😕 Inte alla som har det valet 😏
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Nu har jag ringt henne! Fan vad shysst hon verkar! Vi ska träffas ikväll. 😕 Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😕 Kul! Men, som du säger, du får ju bestämma dig 😕 Inte alla som har det valet 😏 Näe, jag vet, det är skitskumt! Har letat hela livet efter någon att bli kär i, och så dyker två stycken upp helt plötsligt! 😕
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Nu har jag ringt henne! Fan vad shysst hon verkar! Vi ska träffas ikväll. 😕 Men ärligt, efter ikväll får jag fan bestämma mig för vad jag ska göra med flickvännen... 😕 Kul! Men, som du säger, du får ju bestämma dig 😕 Inte alla som har det valet 😏 Näe, jag vet, det är skitskumt! Har letat hela livet efter någon att bli kär i, och så dyker två stycken upp helt plötsligt! 😕 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Change of Seasons av DT i spelet Guitar Hero 2 till PS2! 😏
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Vad ska du redovisa? 😕 En samlad PDF över alla grafiska uppgifter vi gjort under kursen...Kan posta om det är av intresse! 😕 Men det är det väl inte... 😏
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Vad ska du redovisa? 😕 En samlad PDF över alla grafiska uppgifter vi gjort under kursen...Kan posta om det är av intresse! 😕 Men det är det väl inte... 😏 Spare me 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Vad ska du redovisa? 😕 En samlad PDF över alla grafiska uppgifter vi gjort under kursen...Kan posta om det är av intresse! 😕 Men det är det väl inte... 😏 Spare me 😕 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Change of Seasons av DT i spelet Guitar Hero 2 till PS2! 😏 Fan vad coolt det där är! 😕
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Change of Seasons av DT i spelet Guitar Hero 2 till PS2! 😕 Gud vad stressigt 😏
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Change of Seasons av DT i spelet Guitar Hero 2 till PS2! 😕 Gud vad stressigt 😏 Jag måste köpa det där spelet! 😕 Eller ladda ner, och bara köpa kontrollen! 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Yo, banana boy! !yob ananab oy 🙂 Min lilla banankille! 🥰
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Kolla vilken likhet! 🙂 Opeths O i deras logga och Pringles-figuren! 🥰
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 🙂 Sjukt bra citat lade jag till i min signatur. Mark Wahlbergs rollfigur i The Departed (Dignam): "Maybe. Maybe not. Maybe fuck yourself." 🥰
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Fan vad bra redovisning gick! MVG bara så där! Ploff lixom! Eller snarare tjoffs! 🙂
Recommended Posts