Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😠 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? Jag blev inte full ju 😎 Trodde bara du skulle bli lite stolt 🥰 (🙂) Jag tror jag talar för alla när jag säger att vi blir stolta över dig först när du fått din första fylla! 😕
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 🙂 undrar ju bara om han hört BLS nåt! Jag har ju varit sjukskriven i snart tre veckor så jag har tid att tjata om massa saker 😎
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 hähä. Lynxo, kör hårt! 😎 Du kan ju alltid fråga din nuvarande flickvän om hon skulle ha något emot en till 🙂
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 hähä. Lynxo, kör hårt! 😎 Du kan ju alltid fråga din nuvarande flickvän om hon skulle ha något emot en till 🙂 Jag gillar hur du tänker! 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😕 undrar ju bara om han hört BLS nåt! Jag har ju varit sjukskriven i snart tre veckor så jag har tid att tjata om massa saker 😎 Vad har du vart sjuk i? 🙂
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😠 undrar ju bara om han hört BLS nåt! Jag har ju varit sjukskriven i snart tre veckor så jag har tid att tjata om massa saker 😎 Vad har du vart sjuk i? 🙂 Han har varit sjuk i Uppsala 😕
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😕 Jag ska ringa Ida snart också 😎 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 🙂
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 två veckor med influensa och typ 40 grader..hade 41,5 och blev livrädd o for till akuten!!! usch. Sen försvann den nästan...och nu i helgen feber igen, läkaren och har nu örininflammation. jippi. Så DJÄVULSKT less nu. 😎
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 🥰 Jag ska ringa Ida snart också 😎 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😕 Offer... 😠 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 🙂
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 två veckor med influensa och typ 40 grader..hade 41,5 och blev livrädd o for till akuten!!! usch.Sen försvann den nästan...och nu i helgen feber igen, läkaren och har nu örininflammation. jippi. Så DJÄVULSKT less nu. 😎 🙂 :nusse:
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😄 Jag ska ringa Ida snart också 🙂 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😳 Offer... 😱 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕 Brukar det det? 😠 Får ringa till TTEla och fråga 🥰 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😎) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 🙂
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😄 Jag ska ringa Ida snart också 🙂 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😱 Offer... 😄 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕 Brukar det det? 😠 Får ringa till TTEla och fråga 🥰 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😎) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 🙂 Jag har i alla fall aldrig vart med om en intervju på neutral mark. Brukar alltid vara nånstans på kontoret... 😳 Inte för att jag har vart på SÅ många intervjuer då, men... BTW, är Ida snygg? 😄
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😄 Jag ska ringa Ida snart också 🙂 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😱 Offer... 😄 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕 Brukar det det? 😠 Får ringa till TTEla och fråga 🥰 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😎) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 🙂 Jag har i alla fall aldrig vart med om en intervju på neutral mark. Brukar alltid vara nånstans på kontoret... 😳 Inte för att jag har vart på SÅ många intervjuer då, men... BTW, är Ida snygg? 😄 Inte en aning 😄 Vet inte hur hon ser ut eller om hon är gammal 😄
Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 😄 VA? Har du MITT telefonnummer? AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Härre gud va rolig jag är... 🥰🙂😳😱😄
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 😄 VA? Har du MITT telefonnummer? AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Härre gud va rolig jag är... 🥰🙂😳😱😄 Nu förstår jag vad pilsk korv kommer ifrån. 😄
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 😄 VA? Har du MITT telefonnummer? AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Härre gud va rolig jag är... 🥰🙂😳😱😄 Eniro is your friend. Fast det fanns rätt många Stefan G 😄
Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😄 Jag ska ringa Ida snart också 😕 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😳 Offer... 😱 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕 Brukar det det? 😕 Får ringa till TTEla och fråga 😕 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😏) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 😕 Jag har i alla fall aldrig vart med om en intervju på neutral mark. Brukar alltid vara nånstans på kontoret... 😕 Inte för att jag har vart på SÅ många intervjuer då, men... BTW, är Ida snygg? 😄 Inte en aning 😄 Vet inte hur hon ser ut eller om hon är gammal 😳 ...eller varför inte träffas på ett mysigt kafé? 🥰
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😄 Jag ska ringa Ida snart också 😕 Men jag vet inte vart man brukar träffa intervjuoffer 😳 Offer... 😄 Annars brukar det väl vara på arbetsgivarens kontor? 😕 Brukar det det? 😕 Får ringa till TTEla och fråga 😕 Men jag tror min chef (fasen vad konstigt det låter 😏) jobbar typ kvällar. Får väl ringa den som har varit chef innan då 😕 Jag har i alla fall aldrig vart med om en intervju på neutral mark. Brukar alltid vara nånstans på kontoret... 😕 Inte för att jag har vart på SÅ många intervjuer då, men... BTW, är Ida snygg? 😄 Inte en aning 😄 Vet inte hur hon ser ut eller om hon är gammal 😱 ...eller varför inte träffas på ett mysigt kafé? 😄 Det var faktiskt mitt tanke, men nää 🥰 Jag vet inte 😳
Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😕 usch, har hostat hela natten 😕 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😏 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰 VA? Har du MITT telefonnummer? AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Härre gud va rolig jag är... 😕😕😕😳😳 Eniro is your friend. Fast det fanns rätt många Stefan G 😄 😱
Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😕 usch, har hostat hela natten 😕 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😏 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 😄 VA? Har du MITT telefonnummer? AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Härre gud va rolig jag är... 😕😕😳😳😱 Nu förstår jag vad pilsk korv kommer ifrån. 😄 HAH 🥰😕
Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Ska du ringa snart? 😕 Nä jag har inte ditt nummer... Nä nu måste jag sluta fjanta mig. 😏
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Ska du ringa snart? 😏 Kl 12 har jag mentorsmöte, sedan lunch, men efter det så... 😕 Senast 13.00 avger jag rapport! 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Ska du ringa snart? 😕 Nä jag har inte ditt nummer... Nä nu måste jag sluta fjanta mig. 😏 😕😕
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Load up on guns, bring your friends, it's fun to loose and to pretend 😏
Recommended Posts