Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1

Wernborg

Recommended Posts

VA!? 🙁

hur gick det till!!!

Säg mig 😉

Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂

Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁

Alltså. Gav hon dig sitt nummer bara för att ni satt å prata? 😄

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

VA!? 🙁

hur gick det till!!!

Säg mig 😉

Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂

Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁

äh 😄 ring 🙁

Dela på andra sajter

VA!? 🙁

hur gick det till!!!

Säg mig 😉

Alltså. Gav hon dig sitt nummer bara för att ni satt å prata? 😄

Typ. Hon tyckte vi kunde höras av. 🙁

Dela på andra sajter

VA!? 🙁

hur gick det till!!!

Säg mig 😉

äh 🙁 ring 🙁

Men jag är jue upptagen! 😄

Dela på andra sajter

VA!? 😎

hur gick det till!!!

Säg mig 😉

äh 🙁 ring 🙁

Men jag är jue upptagen! 😄

jaha... 🙁

Dela på andra sajter

gomorron 😠

usch, har hostat hela natten 🙂

Är det bra med herrarna i övrigt? 😕

ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎

Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰

Dela på andra sajter

Fan, jag gör det på lunchrasten! 😕

...eller är det för snart? 😎

De e väl alltid så att alla bra grejjor dyker upp när man egentligen inte vill 😠

Enda problemet med att ringa om du nu är upptagen är vad du gör om det blir ännu trevligare?

På så sätt kan det ju vara vettigt att skita i det helt, om du e nöjd med det som finns 🥰

Fattar hur du har det, känne både bra o dåligt?

🙂

Dela på andra sajter

gomorron 😠

usch, har hostat hela natten  🙂

Är det bra med herrarna i  övrigt? 😕

ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you  😎

Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰

haha, det blir nog bara värre, och sen kommer din "ordinarei" fundera varför du ber henne ha peruk 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.