Pazo Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 VA!? 🙁 hur gick det till!!! Säg mig 😉 Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂 Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁 Alltså. Gav hon dig sitt nummer bara för att ni satt å prata? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 VA!? 🙁 hur gick det till!!! Säg mig 😉 Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂 Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁 äh 😄 ring 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 VA!? 🙁 hur gick det till!!! Säg mig 😉 Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂 Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁 Alltså. Gav hon dig sitt nummer bara för att ni satt å prata? 😄 Typ. Hon tyckte vi kunde höras av. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 VA!? 🙁 hur gick det till!!! Säg mig 😉 Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂 Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁 äh 🙁 ring 🙁 Men jag är jue upptagen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉🙂🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 VA!? 😎 hur gick det till!!! Säg mig 😉 Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂 Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁 äh 🙁 ring 🙁 Men jag är jue upptagen! 😄 jaha... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Oj, bara 9:30? Trodde klockan var typ 11... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Meh, att man alltid ska ha flyt när man INTE vill ha det. Fan, kunde hon inte ha dykt upp någon av alla dom gånger jag varit UTE efter att träffa någon! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Jag hade lite flyt med tjejer igår också 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 (redigerat) Men liiiiiiiiiiiite sugen är du va, Lynxo? 😉 Redigerat 21 februari 2007 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Eh, fuck it. Jag ringer henne. Är väl inget fel i att utforska lite alternativ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 hih 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 ...men skyll inte på mig nu om dt går åt helvete! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 ...men skyll inte på mig nu om dt går åt helvete! 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Fan, jag gör det på lunchrasten! 🙂 ...eller är det för snart? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Pilsk korv? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 mmm hungrig 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 mmm horny... 🙂 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Fan, jag gör det på lunchrasten! 😕 ...eller är det för snart? 😎 De e väl alltid så att alla bra grejjor dyker upp när man egentligen inte vill 😠 Enda problemet med att ringa om du nu är upptagen är vad du gör om det blir ännu trevligare? På så sätt kan det ju vara vettigt att skita i det helt, om du e nöjd med det som finns 🥰 Fattar hur du har det, känne både bra o dåligt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰 haha, det blir nog bara värre, och sen kommer din "ordinarei" fundera varför du ber henne ha peruk 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Äsch, varför tänka på en framtid som aldrig behöver hända? Hon kanske är värsta bitchen... 😎 För vad är väl en bal på slottet? Alldeles dötrist, tråkigt, och trist, och...alldeles underbart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Jag känner hur smörig jag börjar bli... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Bara du kan ju svara på det där och besluta hur du gör 😎´ Undras vad man ska ta till unch, och var e overkill? overkill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😕 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? Jag blev inte full ju 😎 Trodde bara du skulle bli lite stolt 😠 (🙂) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts