Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😕

Fick du mitt sms? :hihi

Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl?

En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ?

😕

Gick tågresan bra?

Postat
Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😆

En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ?

😏

Gick tågresan bra?

En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 😆

Postat
Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 🙁

😏

Gick tågresan bra?

En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 😆

Exactly 😆

JOOOO TÅGET GICK ASFIIINT! Han tom sova en bra bit! 😆

Bloggat nyss! Orkar itne skriva vad jag gjort här så kolla bloggen i stället era längstatrådenhoror 😎

Postat
Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😎

😏

Gick tågresan bra?

Exactly 😆

JOOOO TÅGET GICK ASFIIINT! Han tom sova en bra bit! 🙁

Bloggat nyss! Orkar itne skriva vad jag gjort här så kolla bloggen i stället era längstatrådenhoror 😎

bitch, vem orkar läsa där ?

😆

gonatt!

Postat
Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 🙁

😏

Gick tågresan bra?

En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 🙁

Exactly 😆

JOOOO TÅGET GICK ASFIIINT! Han tom sova en bra bit! 😎

bitch, vem orkar läsa där ?

😆

gonatt!

MÄÄÄH!!

Jag får väl snabbsumera! 😎

Jag var i smlåand å träffade folk jag inte sett på länge. Emmy och Evelina speciellt.

Idag åkte jag x200 hem till aneby å det gick fint. precis när jag kommit hem börjar en kompis snacka om öl så det blir te att dra ner på stan med honom å hinka öl.

På vägen hem träffar jag en tjej som jag nästan får med mig hem... sådär?

😆

Postat
Läget Lynx? 😄

Hungrig, kall, fryser, allmänt djävlig...men annars skitbra! 🙁 Och dåligt på samma gång... 🙁

🙁

Äru hemma? 🙂

Nä, i plugget... 😉

Postat
Läget Lynx? 🙁

Hungrig, kall, fryser, allmänt djävlig...men annars skitbra! 🙁 Och dåligt på samma gång... 🙁

🙁

Äru hemma? 🙂

Nä, i plugget... 😉

hähä. Okej 😎

Fan va surt 😄

Postat

Jag träffade en skittrevlig tjej igår...skitsnygg var hon också...jag fick hennes telefonnummer...

Problemet är ju bara att jag är upptagen. Och trots att jag egentligen inte gjorde något annat än att prata med henne, känner jag mig skyldig... 😉

Postat
VA!? 😄

hur gick det till!!!

Säg mig 😉

Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂

Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.