Emulator Postat 20 februari 2007 Postat 20 februari 2007 mm....heter inte seriestrippor. elle vänta, det kan ju vara det... 😕
Overkill Postat 20 februari 2007 Postat 20 februari 2007 mm....heter inte seriestrippor. elle vänta, det kan ju vara det... 😕 😕
Pazo Postat 20 februari 2007 Postat 20 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😕 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl?
Emulator Postat 20 februari 2007 Postat 20 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😕 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ? 😕 Gick tågresan bra?
Pico Postat 20 februari 2007 Postat 20 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😆 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ? 😏 Gick tågresan bra? En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 😆
Pazo Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 🙁 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ? 😏 Gick tågresan bra? En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 😆 Exactly 😆 JOOOO TÅGET GICK ASFIIINT! Han tom sova en bra bit! 😆 Bloggat nyss! Orkar itne skriva vad jag gjort här så kolla bloggen i stället era längstatrådenhoror 😎
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😎 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ? 😏 Gick tågresan bra? En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 😆 Exactly 😆 JOOOO TÅGET GICK ASFIIINT! Han tom sova en bra bit! 🙁 Bloggat nyss! Orkar itne skriva vad jag gjort här så kolla bloggen i stället era längstatrådenhoror 😎 bitch, vem orkar läsa där ? 😆 gonatt!
Pazo Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 🙁 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? En anledning till att han inte skrev det rakt up kan ju ha varit att det inte va public ? 😏 Gick tågresan bra? En anledning till att Pazo sa det rakt ut kan ha varit att han just trodde att det INTE var public. 🙁 Exactly 😆 JOOOO TÅGET GICK ASFIIINT! Han tom sova en bra bit! 😎 Bloggat nyss! Orkar itne skriva vad jag gjort här så kolla bloggen i stället era längstatrådenhoror 😎 bitch, vem orkar läsa där ? 😆 gonatt! MÄÄÄH!! Jag får väl snabbsumera! 😎 Jag var i smlåand å träffade folk jag inte sett på länge. Emmy och Evelina speciellt. Idag åkte jag x200 hem till aneby å det gick fint. precis när jag kommit hem börjar en kompis snacka om öl så det blir te att dra ner på stan med honom å hinka öl. På vägen hem träffar jag en tjej som jag nästan får med mig hem... sådär? 😆
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Läget Lynx? 😉 Hungrig, kall, fryser, allmänt djävlig...men annars skitbra! 🙂 Och dåligt på samma gång... 🙁
Pazo Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Läget Lynx? 🙁 Hungrig, kall, fryser, allmänt djävlig...men annars skitbra! 😄 Och dåligt på samma gång... 🙁 🙂 Äru hemma? 😉
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Läget Lynx? 😄 Hungrig, kall, fryser, allmänt djävlig...men annars skitbra! 🙁 Och dåligt på samma gång... 🙁 🙁 Äru hemma? 🙂 Nä, i plugget... 😉
Pazo Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Läget Lynx? 🙁 Hungrig, kall, fryser, allmänt djävlig...men annars skitbra! 🙁 Och dåligt på samma gång... 🙁 🙁 Äru hemma? 🙂 Nä, i plugget... 😉 hähä. Okej 😎 Fan va surt 😄
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Jag träffade en skittrevlig tjej igår...skitsnygg var hon också...jag fick hennes telefonnummer... Problemet är ju bara att jag är upptagen. Och trots att jag egentligen inte gjorde något annat än att prata med henne, känner jag mig skyldig... 😉
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 VA!? 😄 hur gick det till!!! Säg mig 😉 Vet inte. Jag som annars har så svårt för att prata med främlingar. Helt plötsligt gick det hur lätt som helst. Har aldrig gått så lätt för mig tidigare... 🙂 Vet inte vad jag ska göra. Vågar man chansa och ringa? Eller är det bättre att låta bli...? 🙁
Recommended Posts