Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Det e doobidido! Det e doobidido! Jag menar, dobidobidobidobi! Dobidido! Jag skall på praktikintervju på tisdag nästa vecka! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Gratis! 😳 ..eller nej jag menar grattis! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Ja, intervjun är gratis i alla fall... 😳 Fan, jag har försökt få tag på praktik i en månad nu! 🙂 Jag suger väl för mycket, eller nåt... 😎 Dom vill kanske inte ha någon som utför orala tjänster på jobbet! 😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 skriver texter o hej o hå tjola hopp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Inlägg 108 000!!!! 😎😳🙂 mm....gratulationer är väl på sin plats gissar jag? Grattis, du får ladda ner vad du vill i forumet demoinspelningar!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Inlägg 108 000!!!! 😎 😳 🙂 mm....gratulationer är väl på sin plats gissar jag? Grattis, du får ladda ner vad du vill i forumet demoinspelningar!!! 🙂 Är det allt? Jag vill ha en Olsbergs-tårta... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Det fixar du enkelt själv. ta grädde, ganska tunt, och så skriver du olsberg med en fin penna. Skicka ett kort till honom och fråga om han gratar dig, vilket han i princip garanterat gör. Då är ju tårtan i princip en grattistårta från honom? Har precis samplat katten lite 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Ska jag göra allt själv, menar du? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 oooooooooooooooverkill? 😎 vart eru? 😳 lynxo.....mm......kanske någon granne vill hjälpa dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Vad ere? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Har precis samplat katten lite 😕 Låt mig gissa, till Studiofestivalen? 😄 Här har du körstämmor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 haha:) ska kolla körerna! undras vad frun skulle sagt om hon såg mig jaga katten med gosebprsten och en kondensatormik?? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Vad ere? 😕 Undrar va han gillade black label society........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😕 Fick du mitt sms? :hihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 oooooooooooooooverkill? 😕 vart eru? 😄 lynxo.....mm......kanske någon granne vill hjälpa dig? Här är jag 🥰 Jag sov hos en kompis inatt och sen åkte jag och han plus två till till köpcentrat. På JC köpte jag ett par byxor och en skjorta och jag och min kompis fick hjälp med byxorna av världens hetaste tjej 🥰 Som tur var så lyckades jag undvika bongen, men det var nära! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 shit 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Ska lyssna på BLS snart! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 uhm.......jag har inte office installerat...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 http://sebaztian.bilddagboken.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 http://sebaztian.bilddagboken.se Fjortis! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 http://sebaztian.bilddagboken.se Fjortis! 😄 Jag vet 😕 Men titta på bilder då! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 bilddagbok.....tja:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 men ser inga bilder 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Pazo, tittut 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Pazo, tittut 😕 El pazo , vad tänker du på? vänta nu, åker inte han tåg ida? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Pazo, tittut 😕 vänta nu, åker inte han tåg ida? Jomen han borde väl vara framme snart. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 i do not know that. han dyker väl upp 😕 Lyssnar på formica blues med mono :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Jag ska intervjua en tjej som gör egna seriestripper (vad sjutton heter det? :lol)! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts